úterý 1. října 2013

Kampaň by myyna na Bonami

Tenhle blogísek je krapet samožroutský, ale snad v tom lepším slova smyslu, pokud je to možné, tak dneska přitvrdím a udělám ho samožroutským ještě o něco víc.

Totiž na Bonami (e-shop pro registrované nakupující, stačí vyplnit jen svůj email) ode dneška probíhá kampaň na plakáty by myyna o velikosti A3, což je spíš plakátek než plakát a jak je už na Bonami tradicí, obrázky jsou za speciální cenu. Jako autorka můžu potvrdit, že ta cena je opravdu nejnižší na trhu.

Asi nemusím psát, jak zajímavé to pro mě je a hlavně jak nervozní z toho jsem. Ke kampani jsem poslala jen stručných pár vět, co mě inspiruje a z čeho vycházím, takže ty pěkné a milé texty nejsou vůbec moje práce a já se velmi pýřila, když jsem je četla.

Spolupráce vzklíčila na srpnovém Dyzajn Márketu, kdy můj stánek navštívila Lucie Vaňková z Bonami, vtiskla mi do ruky svojí vizitku a pochválila mojí práci.

V září jsme si už psaly a já jednala s tiskárnou, připravoval plakáty a osobně si jedu zítra do té tiskárny omrknout tisk a výsledné barvy, aby bylo všechno ok.

Plakátky budu balit do tubusů a tubusy by měly být opatřeny i nálepkou, co se v nich skrývá za obrázek, ale když tak nad tím přemýšlím, nejspíš do každého tubusu tu nálepku spíš vložím jako malý bonus navíc. Samozřejmě s jiným obrázkem než je na plakátu. Přijde mi to zajímavější, já osobně mám tyhle drobné pozornosti od prodejců ráda. Ještě uvidím a rozhodnu se na místě.

Tady je výběr obrázků, které jsem pro Bonami připravila a nad kterými jsme diskutovali s rodinou a přáteli, protože mi nepřišlo rozumné to vybírat jen sama. To by bylo neobjektivní. Diskuze byla konstruktivní a výsledek je sestavený do téhle koláže.

Tak co myslíte? Dobrý výběr?




10 komentářů:

  1. Gratuluji! Už jsem ráno na Bonami koukala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Baru! To je taková moje první oficiální prověrka. Něco jako vernisáž :)

      Vymazat
  2. ja a grafický design sme k sebe cestu porozumenia doteraz nenašli, tak úprimne obdivujem každého, kto to dokáže....
    Tvoje práce sú také milé, hravé....niektoré ako z čias môjho ranného detstva...
    gratulujem...a držím prsty...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jane, děkuji za upřímná slova :) A taky za to, jak to vnímáš. Jsem ráda, když ty obrázky na lidi působí hravě :)

      Vymazat
  3. Nejlepší výběr. Je tam všechno, co mám ráda.)

    OdpovědětVymazat
  4. Výborný, gratuluju! Mám docela zálusk na kolibříka. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, děkuji a pokud máš na něco zálusk, není problém se domluvit :)

      Vymazat