čtvrtek 17. října 2013

Designblok obrazem III

V sobotu odpoledne jsme po návštěvě nacpaného Kafkova domu odpadli a neměli už sílu na poslední instalaci v paláci Colloredo-Mansfeld. Tak jsem si to dala v neděli sama, pěkně dopoledne a to se vyplatilo, neb lidí bylo v paláci opravdu jen malinko.

Tyhle prostory mě vzaly doslova za srdce a já střídavě čučela s otevřenou pusou a cvakala spouští foťáku. A to ne, že bych tolik obdivovala vystavované objekty, ale proto, že to místo bylo prostě fascinující. O půlnoci bych tam nechtěla být ani za zlatý prase.

Palác evidentně trpí tím, že město nemá peníze na nákladnou rekonstrukci, ovšem pro focení bylo tohle místo v takovém stavu naprosto dokonalé.

Nejdřív obrázky prostoru a pak obrázky objektů...







Instalaci Matali Crasset jsem nějak nepochopila, ale mnohem víc mě zaujal obří lustr v hlavním sále nad tou divnou expozicí. A spolu se mnou ho ze všech stran fotil i Maxim Velčovský, aaaaaach (M. jistě promine).





Hodně se mi líbil nápad Simple Carollinum Conceptstoru, bylo to, alespoň pro mne, velmi sugestivní a silné. Asi proto, že místnost byla zahalená ve tmě, byla silně provoněná kadidlem a z reproduktorů se ozývala hlasitá rytmická hra na bubny. V hlavní roli byl křivák od YSL na oltáři z mramoru a lešení a fotografie modelky Karolíny Mrozkové. Prostě husťárna.




Olgoj Chorchoj



Chudáci žraloci nevím od koho...



A zase ta Preciosa... Zahrada od Jaroslava Pelcla.




A nakonec krásné vázy.


Děkuji za pozornost a krásný den!

14 komentářů:

  1. Úžasné prostory, asi by mě taky moc nezajímalo, co se tam vlastně vystavuje, ale samotný prostor. Někdy je lepší nerekonstruovat, protože i když se rekonstrukce zdaří, místo ztratí svého ducha. Moc pěkný fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No byl tam úplný genius loci! A ano, rekonstrukce by mohla mít fatální následky, tak doufám, že to nenechají spadnout, ale zůstane to alespoň takhle zakonzervované.

      Vymazat
  2. Parada :o) Fotily jsme stejne zabery...:o)) Ale neni divu, tech kras okolo bylo tolik a zaroven unikatne malo :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neřekla bych to lépe a doufám, že se tam ještě někdy podívám :)

      Vymazat
  3. Wow, s Maximem po boku.) Prostory krásný, já jsem se do nich podívat nestihla. Ale i takhle virtuálně se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, já z toho byla uplně u vytržení :)

      Vymazat
  4. To je nádhera :) Navíc Maxim přistižen při činu :D Supr! :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  5. Povedly se ti krásné fotky! Bunda byla huuustá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale na ty Tvoje báječné náladovky z mobilu to teda nemá!

      Vymazat
  6. Děkuji za zprostředkování, ač jsem Prahou v těch dnech projížděla, tak jsem nemohla. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, byla to prima akce, třeba se Ti zadaří někdy příště :)

      Vymazat
  7. Vazy jsou prekrasné!! Vite náhodou, kdo ji delal?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím :) je to Nový Biedermaier od Michaely Tomiškové, která pracuje ve studiu Dechem. Jsou opravdu nádherné.

      Vymazat