pondělí 14. října 2013

Designblok obrazem I

Nemám nic nového ve svém portfoliu, zato mám spoustu fotek z Designbloku. Letos jsem na něm byla poprvé, přiznávám. V uplynulých letech jsem mu nevěnovala příliš pozornost, protože jsem ho měla za nabubřelou akci pro hipstery, ale letos mě zlákaly výstavní prostory. U Nákladového nádraží Žižkov jsem nějaký čas kdysi žila, takže mě přirozeně zajímalo, jak to vypadá uvnitř.

Vskutku zajímavý a obrovský prostor, nadupaný industrial, který si ovšem vyžádá jistě nemalou investici, pokud ji město chce zachovat jako místo pro kulturní vyžití. Jsem celkem zvědavá, jak se s tím poperou, ale vzhledem k tomu, jak vypadá palác Colloredo-Mansfeld, který jsem v neděli v rámci Designbloku navštívila a který také patří městu, tak tuším, že bez pořádného investora to fakt nepůjde. Palác je totiž chuděra.

Vezmeme to obrazem, kdo chce přesné informace, jména, ceny, prodejce, musí si najít patřičné info jinde. Já si písmenka zásadně nepamatuju, já žiju hlavně vizuálními vjemy. Tak tady je máte.

Místo první, Nákladové nádraží Žižkov. Venku bylo pěkně hnusně.










A co mě vzalo za srdce? Například Křišťálové městečko Michaely Tomiškové. No dobře, přeci jen si nějaká jména pamatuju...




 
Origami svítidla z recyklovaného plastu.


Česká Preciosa a její snové osvětlení.


Studentská instalace a teď si zaboha nevzpomenu na tu školu... Iri, pomóc!


Barevná veselá odstrkovadla.


Pokud jste dorovali až sem, děkuji moc za pozornost a snímám svůj pomyslný klobouk.
Krásný týden všem!

8 komentářů:

  1. Ty futuro boty a kabelky mě taky zaujaly a myslím, že za nimi stojí Ateliér Oděvního a textilního designu na Univerzitě J.E. Purkyně. A městečko je překrásný, na sklo moc nejsem, a vždycky si říkám, proč jsou z něj všichni tak hotoví, ale při pohledu na ten barvený křišťál to začínám chápat.) Miluju věci, který dokážou změnit vnímání obyčejným smrtelníkům.) Přesně tak by to mělo být - žádný uzavřený tvoření s pocitem, že ty zvenčí to stejně nepochopí, ale zprostředkovat, oslovit a předávat.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, nenapsala bych to lépe :) a díky za doplnění informace o těch botkách.

      Vymazat
  2. ty svítidla Preciosa jsou krásný. a ty boty mě taky zaujaly, jen bych v nich neuměla chodit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Georgie, já bych se na nich ani nepostavila rovně, ale jako objekt jsou ty boty velmi pěkné :)

      Vymazat
  3. Ty svítidla jsou fakt nádherné ♥ !
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná reportáž i fotky, díky za ně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, budou další ;) Tento týden vás budu trápit svým amatérským fotookem :))))

      Vymazat