středa 2. října 2013

Blikající jelen objevil láhev od Coly

Tak jsem sfoukla další dvě ikony zmíněné v komentářích u srpnové soutěže.

Láhev od Coly, která je mojí ikonou a jelen, kterého někdo zmiňoval a já to nějak nemůžu najít, takže netuším, kdo to byl a tím pádem nemůžu dát odkaz na jeho blog. Buď se mi to zdálo nebo nevím, pokud to ta dotyčná čte, prosím, nechť se mi ozve do komentáře, abych sem tuhle informaci doplnila.

Ačkoliv jsem to neměla v plánu, obrázek má, zdá se mi, trochu ekologický podtext. Chraňme naše lesy, přírodu a tak... A docela jsem si naběhla s tím motýlem, protože jak jistě víte, motýl má zespoda křídla černošedá, což není žádná hitparáda, takže i můj motýl je barevně jaksi smutně neutrální. To abych dala jako najevo, že opravdu vím, jak vypadá motýl zespoda. Bo původně byl barevný. A pak mi to došlo.



V pátek odpoledne mě napadlo hodit obrázek do neonových barev a jelena rozblikat...


 V sobotu odpoledne jsem rozblikala láhev...


No a jak jistě tušíte, v neděli už blikalo oboje.



Líbí se vám víc střízlivá statická verze nebo blikající úlet? A jestli jste stejně šílení jako já, který blikátko se vám líbí nejvíc?

17 komentářů:

  1. Ježiš to je krásné! To se Ti tak povedlo!!! Nejvíc blikátko č. 2 :)))). Super, Myyno! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jano! Blikání má dohru, zítra bude pokračování :)

      Vymazat
  2. Já jsem opět konzerva a líbí se mi statika. Ale i to blikací, celý je to moc povedený:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri díky a jestli jsi konzerva, zítra budeš v lehkém šoku, páč to má pokračování :)))

      Vymazat
    2. Přesto nebo právě proto se těším:)

      Vymazat
  3. Když už blikat, tak pořádně, jsem zvědavá na zítřejší pokračování. :-) A musím přiznat, že hrozně moc se mi líbí ten podpis "by Myyna". Krásný font.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá jak se bude líbit zítřejší pokračování, muhehe :D
      Font je Dymaxion Script, volně ke stažení ;)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Jsi můj člověk, M. z toho měl málem infarkt :D

      Vymazat
  5. Já jsem taky konzerva, mě by se líbilo statické provedení v neonových barvách :-) Ale na zítřek se fakt těším! Ležím totiž v posteli s horečkou :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, já to odležela přes víkend, tak přeji rychlé uzdravení! U mě to jistil zázvor a velká porce chilli :)
      Tak snad Tě to zítra aspoň rozveselí :)

      Vymazat
  6. jéé, to je výborný!! blikající obrázek! jak se to dělá? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Georgie, je to strašně jednoduché. Pokud máš Photoshop, tedy :). Ve Photoshopu je animace, tu si otevřeš, dáš si jednotlivé obrázky do vrstev, v animaci si naklikáš kolik chceš mít políček a pak do každého políčka umístíš tu vrstvu, kterou tam chceš mít tak, že ostatní vrstvy zakryješ a necháš vidět jen tu jedinou. A takhle postupuješ políčko po políčku, vrstvu po vrstvě :).
      Možná bych na to tady mohla udělat tutorial, ale nevím, kolik lidí tady vlastně má možnost používat Photoshop :).

      Vymazat
    2. díky moc, photoshop mám, sice teda jen starouv verzi PS2, ale snad to bude fungovat. Kouknu na to! :)

      Vymazat
    3. Dvojku jsem měla, tam to bylo taky. Kdybys potřebovala poradit, dej vědět, ale jinak na netu jsou tutorialy, takže nemám strach, že bys to nezvládla ;)

      Vymazat
  7. Já jsem pro blikajícího jelena... Pěknej úletík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, díky za další hlas pro blikáčka :). Ani jsem nečekala, že bude mít takový ohlas :)))

      Vymazat