středa 9. října 2013

Alkoun úzkozobý

Alkounek byl vytvořen na přání pro Barču, která krásně fotografuje a vede inspirativní blog Photography as my hobby.

Opět je to kresba tuší, jejíž reprodukce je k mání na Fleru.

Tedy fóglíci jsou u mně pořád in a nacházím v nich stále větší zalíbení. Budou další a možná se vrhnu i na nějaký ptačí akvarel.

Alkouni žijí od Antarktidy až po Portugalsko, viděn byl údajně i u nás, ale jen dvakrát. Více jsem se na Wiki nedočetla. Každopádně, mě připadá velmi půvabný až něžný. Takový bobísek to je.


14 komentářů:

  1. Jo to je, hned bych ho poňuňala.) Ta tvá ptačí kolekce je úžasná .. těším se na další ptáčky. Hlasuju pro plameňáka.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plameňák je dobrý nápad, Iri! Ten se bude perfektně hodit pro ten akvarel, neb růžovou tuš nemám :)

      Vymazat
    2. Plaměňáky mám moc ráda, už se na něj těším. Ptáci Ti fakt jdou a já děkuji převelice. Jen co doladím zbytek, bude krášlit naši obývací část.

      Vymazat
    3. Rádo se stalo a jsem zvědavá na to barevné vylazení u Vás doma, takže doufám, že bude nějaké foto :)
      A děkuju!

      Vymazat
    4. Bude, ale ještě chvíli to bude trvat :-)

      Vymazat
  2. Opět nádherné! :) ♥ Plameňák by byl boží :) Ještě bych dala hlas třeba tukanovi ;)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No holky, vy máte teda skvělé nápady, tukan je bezva! Ještě bych potřebovala, aby měl den aspoň 30 hodin :). Už si to musím zase všechno psát, protože všechny svoje a vaše nápady nestíham realizovat i když bych strašně moc chtěla! :)
      Díky za tip!

      Vymazat
    2. A když už jsme u toho, tak i pakový pelikán by stál za to :-)

      Vymazat
    3. :D Taková malá ptačí říše

      Vymazat
    4. Jo ... akorát ne pakový, ale takový :-D

      Vymazat
    5. :D já si toho vůbec nevšimla!

      Vymazat
    6. :D nějaký nový druh asi :D :)
      Jj všechno zapisuj a my se budeme těšit! :)
      TWF Kami*

      Vymazat