pátek 13. září 2013

Washi, přepásejte mě!

Byla jsem jedna z těch šťastných, kdo vyhrál u Iri na blogu v soutěži o washi pásky, která probíhala ve spolupráci s e-shopem Svět pásek. Měla jsem ohromnou radost, člověk jen tak něco pořád nevyhrává, žeano.

Tady je můj výběr a je teď už nad slunce jasné, že moje ptačí období je velmi intenzivní, protože místo puntíků jsem dala přednost ptačím klecím s ptáčky. A to už je teda vážná věc!




A jak vidíte, zeď nad počítačem mi zdobí... chvíle napětí... co to asi bude... ptáčci! 


Já jenom čekám, kdy se to zvrhne natolik, že si na blog nakreslím ptačí motiv a dám ho na pozadí. Jsem k tomu velmi, velmi blízko.

Hezký den! A nezapomeňte krmit na podzim a v zimě ptáčky!

8 komentářů:

  1. a co ty ťapičky? to mi evokuje mimino...

    Čáp je taky vták... i vrána.... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alex, teď jsi mě trochu vyděsila :))), tuhle souvislost jsem si vůbec neuvědomila!

      Vymazat
    2. no uvidíme jak to dopadne... ale ono i v dětském pokojíčku se dá s washi páskami vyřádit :DD

      Vymazat
  2. a mohu se zeptat jaký používáš objektiv na focení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento objektiv je pevný AF-S Nikkor 35mm 1:1.8G. Je opravdu skvělý, skoro ho nesundám z foťáku a to mám velkou zásobu objektivů :)

      Vymazat