pátek 6. září 2013

Sklenka vína

Přiznávám veřejně jednu svojí neřest. Víno. Stalo se mi, asi tak dva roky zpět, že jsem nemohla pít. Hned mi bylo zle. A hrozně jsem se těšila, až to bude zase dobré, až si dám ten decánek, dva červeného nebo bílého. V nějaké pěkné skleničce. Kruté období.

Na oslavu vína mám jeden speciální obrázek. S kočičkou. A myšičkou (trošičku mrtvoučkou).

Máte rádi víno? A radši bílé nebo červené?


7 komentářů:

  1. Miluju víno, v létě bílé, v plískanicích červené! :) Ráda ho piju z krásných sklenic, je to rituál a musí to mít kultŮru! :)

    PS: Myšička trošičku mrtvoučká....to mě dostalo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu než souhlasit :) Krásné sklenice a kvalitní víno patří k sobě! :)
      No jo, myšička to má za sebou... :)

      Vymazat
  2. Alkohol obecně špatně snáším, mám to asi jako ty kdysi a taky čekám, kdy to přejde :-) Ale když už, tak si naleju sklenku červeného do skleniček, které navrhoval Jan Kaplický. To je teprve požitek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělo si řekne, co chce a nechce, je dobré ho poslouchat, tak třeba to zas přejde. Já jsem takhle abstinovala asi půl roku. :)
      Vůbec nevím, jak vypadají skleničky od Jana Kaplického a jdu to googlovat. JK já prostě obdivuju!

      Vymazat
    2. Jo, to máš pravdu, akorát u mě už trvá víc než dva roky :-D Sklenička na červené víno Bettina http://photographyasmyhobby.blogspot.cz/2012/11/jan-kaplicky-uzitne-umeni.html

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Georgie díky moc, mám ještě další verze a doufám, že budou též chic :)

      Vymazat