středa 11. září 2013

Sklenka vína stylově

Dáma s vínem mě inspirovala k pomalému plnění úkolu z nedávné soutěže, že z věcí, které jsou pro vás ikonické, udělám nějakou grafiku. Vím, že původně jsem se chtěla inspirovat jen tipem na ikonu od výherce, ale přišly mi odpovědi tak zajímavé a inspirativní, že to asi zpracuju kousek po kousek všechno.

První ze všeho se mi hodil Eamsovic pták, o kterém psala Iri. Půjčila jsem si nejen tohoto stylového fógla, ale i trochu potisku ve švédském stylu, který jsem překreslila podle sebe a "ušila" z nich dámě šaty.

Jen se nemůžu rozhodnout nad pozadím. Mám tyto tři varianty. Pokud by mě mučili a musela si vybrat jeden, tak bych byla pro kosočtverce, protože se mi líbí kombinování potisků, ale protože nejsem v ohrožení, tak jsem nerozhodná. Co myslíte?




8 komentářů:

  1. así bych šla taky do kosočtverců, jsou nejvíc stylish ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Georgie, díky, tři body pro kosočtverce! :)

      Vymazat
  2. To je úžasný, nejvíc povedený, úplně super:)) A asi jsem divná, ale mě nejvíc oku lahodící připadá poslední, zelená varianta. Za mě největší harmonie a tu Eamsovi měli rádi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Iri! Zelená varianta je moje druhá nejoblíbenější. V různých odstínech ji poslední dobou cpu skoro na všechno :)

      Vymazat
  3. Já jsem taky pro kosočtverce...a ty její šaty, ty jsou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, malinko mi připomínají ubrus, ty její šaty ;)
      Tak zatím 4:1 pro kosočtverce. Zajímavé :)

      Vymazat