neděle 15. září 2013

Ptáčci na drátech

Tak už jsem začala zase chodit do ateliéru školy Malování kreslení v Balbínce. Na grafiku.
Tenhle kurz už jsem absolvovala dvakrát, ale opakování je matka moudrosti. Navíc, je to úžasný relax a Robin Kaloč, který nás vede, je hrozně fajn osoba.

Začali jsme linorytem a já ptáčkama, jak jinak. Měly to být vlaštovky, ale jak vidíte, jsou to takoví čudní vtačikovia, žiadne lastovičky. Musím je natrénovat a příště, příště už to snad trefím.

Hezký den.






8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky, Baru! Je to takový ornitologický oříšek :)))

      Vymazat
  2. Veru. Veru... Velmi cudni vtacikovia to su... Ziadne lastovicky... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D omlouvám se za prznění slovenštiny, ale tak nějak mi to přišlo na mysl :)

      Vymazat
    2. Ale mne to vobec nevadi... Je to take mile... Aj ja prznim... :))

      Vymazat
    3. Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama :). Já mám slovenštinu hrozně ráda, zní velmi příjemně :)

      Vymazat
  3. Hrozně hezké, čudní nečudní, mně se líbí, líbí, líbí! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuju, děkuju, děkuju :))

      Vymazat