úterý 3. září 2013

Malý princ

Nedávná koupě přívěšeku Malého prince, mě inspiroval k vytvoření ilustrace Čekání na Malého prince.

Možná je to trochu melancholický, nebylo zrovna pěkný počasí a léto pomalu končí, z čehož nemám ani trochu radost, takže se to na obrázku asi odrazilo.

Ke koupi na Fleru, k mání je i vertikální verze, velikost dle dohody. Však to znáte.



6 komentářů:

  1. Však tohle období tak trochu melancholické je, hodí se to k tomu. Krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem radši veselá, ačkoliv jsem narozená v listopadu a tvářim se furt jak kuře melancholik, pořád mám radši veselé věci :))) No, ale obávám se, že takových obrázků teď bude víc.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Iri, děkuju! V poslední době tíhnu k takovým věcem :).

      Vymazat
  3. jé, to je pěkný!! ty barvy jsou perfektní :)

    OdpovědětVymazat