úterý 17. září 2013

M&M's v lese

Takže, my nejsme uplně velcí přírodní výletníci, ale to je spíš pracovním vytížením, jinak proti lesům nic nemáme. Tenhle víkend to vyšlo, spojili jsme příjemné s užitečným, navštívili kamaráda u Zbiroha a zároveň skočili do lesa na houby a pak opekli buřtíky. Slyšela jsem, že houby rostou a můžu to potvrdit. Vyrazili jsme jen tak lážo plážo po O, žádný ranní vstávání a stejně jsme měli plnou tašku a košík hub.

Taky jsme viděli obrovského jelena a pár laní, ale na ty jsem byla příliš pomalá, takže fotky nemám. Naopak houby jsou příjemně statický objekt a nikam neutíká, tak vám můžu předvést alespoň obrázky těchto lesních plodů.

Plus nezbytné fotky velmi fotogenického kocoura Filipa, který v mezičase stihl najít nákup s ještě neuklizenými buřtíky a spolu se psem Finem si na části nákupu společně pochutnali, bok po boku. Nevídaná spolupráce. Filip to našel a Fin mu to pomohl vyhrábnout z tašky. Budiž jim to přáno, měli jsme to uklidit hned, žeano. Akce to byla rychlá, ani jsem nestihla pořídit dokumentační foto, takže mám jen snímky před a po činu.

Čmuchám, čmuchám špekáčky...


Hmmm, to byla dobrota!

Krajina kolem Zbiroha





Trochu rozvrkočená, ale spokojená se svým úlovkem. A byl uplně zdravý!


Fotogenická jedůvka



Finální úlovek

8 komentářů:

  1. Krásné úlovky, i fotky, styl psaní nevyjímaje! Ráda čtu Tvoje příspěvky!

    OdpovědětVymazat
  2. To děkuju moc, Baru! Ráda bych se jednou dohrabala k vlastní knížce s vlastním ilustracema (výrazně egoistické, ale neva) :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč egoistické? Je to krásná myšlenka a rezervuji si první výtisk, prosím :-)

      Vymazat
  3. Pěkně zmapovaný výlet, a ten úlovek, ten je:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, hnedka druhý den byl k obědu a byl vynikající :)))

      Vymazat
  4. Lesní houbová relaxace Ti svědčí, vypadáš krásně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha ha, děkuju Iri, já mám pocit, že ten můj účes je spíš ála lesní divoženka a nulovém makeupu ani nemluvě :))) Ale děkuju moc, to potěšilo!

      Vymazat