pondělí 2. září 2013

Logo

Když jsem před pár dny psala o milém setkání v Dobrunda ateliéru, rýsovala se už další spolupráce. Nakonec slovo dalo slovo a paní Jana mě požádala, jestli bych nezpracovala návrhy na logo pro jejich nový produkt (jde o šperky s vlastní klavírní skladbou). S velkou radostí jsem přijala, i když jsem nebyla jediná grafička ve hře.

Už po prvním emailu, kde jsem si přečetla o co vlastně jde, jsem měla nějakou představu, tak jsem to nechala pár dní klíčit, načež poměrně rychle vznikly následující návrhy.

A nakonec, po odeslání, přišla moc dobrá zpráva. Jedna z variant se líbila a já budu autorkou jejich loga. Mám radost, i když lví podíl na finální úpravě měla i paní Jana, která můj nápad povytáhla ještě o kousek výš. Společnými silami jsme to pak dotvořily a já to dotáhla v počítači do křivek.

Finální logo je toto:



A tohle jsou návrhy, které jsem původně poslala:




Ach ano, už vím, že klaviatura vypadá jinak :) (viz. finální verze, tam už je to opravené)

2 komentáře:

  1. Míno, to je bomba! Moc se mi líbí jak Tvé návrhy (notičky s ptáčky jsou prima), tak výsledná bílá i černá varianta - čisté, jednoduché, působivé. Gratuluji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olivero, vítej zpátky! Moc děkuju za pochvalu, já tu zpětnou vazbu pořád hrozně potřebuju a jsem strašně ráda, že se Ti to líbí. Děkuju!

      Vymazat