pátek 20. září 2013

Letní nákupy na Fleru

Stala jsem se Fler addicted. Našla jsem tam už takovou spoustu krásných věcí!

Během léta jsem nastřádala toto...

Peříčkové náušnice od Aratingy. Jednoznačně nepřehlédnutelné, pozitivní, letní, duhové a lehoučké jako... pírko.


Řetízek s puntíky. Stříbrný, zlatý, stříbrný. Od Jolijoli.


Ručně vázaný skicák s rozvzteklenými psy od Černé Krysy.

  


Porcelánovou holubici od Loris, ke které mi nečekaně přibalila i náušnice. Jen tak. Možná proto, že mají malý kaz, trošku ujeté stříbrné barvy na jedné z nich, ale mě to teda vůbec neva. Obojí sklízí velký úspěch.


A moje druhé osobní razítko (to první jsem měla na základce a mamka mi s ním potiskovala oblečení do školy v přírodě, ještě ho někde mám schované). Pro někoho možná kýč jak bič, pro mně věc nejmilejší. Jsem to já, momentálně zamilovaná do ptačích obrázků a zároveň tvořící s láskou a nadšením. Jsem takový asi trochu hipík.


Ještě bych potřebovala žehličku, tu ale na Fleru nemaj. Myslím tu na žehlení. Zrovna nemám vůbec žádnou, neb starou jsem věnovala jednomu archeologovi a ještě jsem si novou nepořídila. A nevyžehlené oblečení se kupí a kupí...

A co zajímavého jste si přes léto pořídili vy?

6 komentářů:

  1. Ty peříčkové náušnice jsou kouzelné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, velmi pozitivní záležitost :)

      Vymazat
  2. juuu, pečiatky....aj ja som mala, kdeže sú?...
    pozdravujem...aj vtáčikov :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozdrav vyřídím, na zítra mám připravené další :)))

      Vymazat
  3. Krasne ulovky! Fler je nebezpecny :-), proto mam wishlisty, ktere sdilim s brachou a manzelem - funguje to skvele, opravdu kazde narozeniny a vanoce a svatek potrebuji nove nausnice :-) a korale a tak a opravdu je dostavam :-), diky za hezke tipy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roque, pro mně je pořád nebezpečnější chodit nakupovat do města než Fler :))). Na Fleru je to aspoň originál.
      Sdílený wishlist je geniální nápad, to udělám taky, děkuju moc za tio! Dokážu si představit, jak tím ulehčím život svému manželovi :)))
      Krásný víkend!

      Vymazat