pondělí 9. září 2013

Illustration Friday - Hidden

Ztratili jste někdy v dětství svůj oblíbený míč? Já jo, příliš jsem se bála vlézt pro něj do křoví v zarostlé zahradě.

Tento týden je na Illustration Friday téma "Hidden", tedy ukrytý. Tenhle obrázek mě napadl, když jsem byla ráno venčit psa a pozorovala v třešňovém sadu na cestě hnědé spadané listí. A pak jsem si vzpomněla na ten míč, navždy ukrytý ve staré zahradě.

When you were a child, have you ever lost your favorite ball? Because I had. I was too scary take out my ball of the dark bush in the overgrown garden.
This week theme on Illustration Friday website is "Hidden". 


4 komentáře:

  1. Hezký nápad a zajímavé provedení. Procházky jsou inspirativní, že?.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, je to tak, procházky jsou VELMI inspirativní. Ale pes už včera odjel, takže ranním procházkám je konec a přitom jsou nejhezčí. Sama se vstát a jít hned ven nedonutím :)

      Vymazat