pondělí 30. září 2013

Čistě dětsky

K velrybě mě inspirovala paní, která mi na Dyzajn Márketu položila záludnou otázku, jestli třeba náhodou nemám nějaký obrázek ryby. Pro syna. Já si celkem dokážu představit, že měla na mysli nějaký seriozní obrázek, třeba kapra nebo štiky, když její syn rád rybaří. Jenže, já mám představu zrovna takovouhle. Představu smějící se velryby a pána, který ji pozoruje dalekohledem...

A teď se chystám kreslit papuchalky. Jsou tak krásní!

Krásný týden přeju!





6 komentářů:

  1. Proč pán pozoruje tu velrybu před sebou dalekohledem, když je tak velká? To by jí přece viděl i normálně:-).

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem pro rozvíjení fantazie a představivosti, takže proč? ... V každém případě je tak roztomilá ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoumá ji dalekohledem, protože to je její zubař :)))

      Vymazat
  3. Nene, je to gastroenterolog a zkoumá obsah jejího žaludku. Jako co a koho spolkla před ním :))

    OdpovědětVymazat