středa 25. září 2013

Calzedonia - podzimní kousky a taky lacláče z Asosu

Včera mi Iri z Můj dům můj squat připomněla, že existuje Calzedonia, obchod, kde nakupuju punčošky a barevné ponožky, ale nějak jsem na něj v poslední době zapomněla.

Iri vyfotila komiksové legíny ve výloze a mně tak pobavily, že jsem večer po cestě na grafiku Calzedonii nemohla minout. Ve výloze už legíny nebyly a na ramínkách se houpalo posledních pár kousků ve velikosti S. Komiks teď prostě letí. Naštěstí mi S bylo, takže hurá, beru to a ještě tohle a támhleto a příště se stavim pro ponožky... Takže jsem odešla nejen s komiksovkama, ale i s námořnicky modrýma teplýma punčochama, které mají drobné červené puntíky (ještě mají tuhle verzi v hnědo-béžové a černo-bílé) a s šedýma punčochama, též teplýma, s motivem Benátek. Ha! Úlet!
A protože nákup nebyl za málo peněz, dostala jsem zdarma 50ml toaletní vody Calzedonia In Love. Chanel to sice není, ale stejně to potěší. No ne?

A protože razím heslo "Jestli to máš, tak to ukaž!", tak jsem nafotila tyhle Fakt Fashion Fotky, tak zvané FFF. Jak jistě víte, život fashion blogerek je těžký, já jsem kvůli tomu týden nejedla, hodinu stála u zrcadla a tak, aby ty fotky byly opravdu dobrý, ehm... A jen co se za M. ráno zařely dveře, už jsem štelovala stativ, pudrovala nosík, rabovala skříně. A protože M. můj blog čtě, jistě se bude dost divit, co že se to děje, když kocour není doma.

Pobavte se se mnou, respektive s ním a ještě přikládám na žádost Iri i svoje lacláče, já je vážně nosím a mám je ráda. Tahám je stylem "instalatér" a není to žádná vysoká móda, já vím. Dokonce i tu instalatérskou tašku k nim mám. Ovšem kytičkovanou...

Tak mě napadá, tašky jsem si k těm fotkám měla vzít. No nic, tak příště.

Přehlídka začíná... nejdřív puntíci.


Šaty Jackpot, svetr H&M second hand, boty v námořnické modré Rue Princesse, šátek - nějaký obchod v Děčíně.

Ano, můj profil je, ehm, skutečně dost výrazný :). Ale už jsem si na něj docela zvykla :). A omluvte vlasy, v poslední době nevím, co s nima a jsem fakt krůček od ostříhání na krátko.



Komiksové legíny....


Svetr Topshop, košilové šaty Promod, boty Vagabond.


 Benátkové punčošky...


Že k sobě Benátky a New York nemají blízko? Cha! Nesmysl!
Klobouk po M., svetr second hand, šaty Attrattivo, boty Dr. Martens.


Lacláče Asos, halenka second hand, boty z Thajska.





Tak pááá.

16 komentářů:

  1. Musím konstatovat, že ty lacláče Ti neskutečně sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, Baru! A jsou i praktický :). Když se v nich hodně najím, nemusím zatahovat břicho :))) A když to je náhodou vidět, můžu předstírat, že jsem těhotná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Roluju to tady furt hore-dole a nemůžu se vynadívat!!!
    Takže popořadě: lacláče boží, TO CHCU, puntíkatou halenku prosím též. Plus samo že i ty boty, protože kompletek je to dokonalý!!!
    A k tomu pak už jen všechny ty punčošky a pruhované tričko, nic víc!
    Máš to nejlepší a doufám, že se v každý běžný den převlíkáš tak třikrát čtyřikrát, protože to jsou variance jedna krása.

    Jinak stran vlasů ti nevyžádaně radím, jdi do krátkých. Obrovsky ti to zvedne sebevědomí. Máš krásný obličej, takže věz, že celá Praha z tebe pak bude mít blokovaný krk, jak se za tou budou otáček.

    A ještě: myslím, že tahle scéna zatím čeká na své první filmové zpracování: jak se blogerka sama sebe fotí na blog aneb vystěhuj půlku bytu, přemísti nábytek, ukliď, načančat, vyleštit čočku, a pak jak blázen běhej sem tam a cvakej se na samospoušť ... že jo?!? ... A k tomu všemu ještě ta hrůza, že třeba zrovna teď zazvoní pošťačka ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Rosi, děkuju moc za komplimenty, jsi zlatá!
      Doufám, že rozjedu lacláčovou mánii a konečně v nich přestanu v Praze chodit sama :)

      A napsalas to přesně, jak člověk jako blázen běhá od foťáku a zpět, rabuje skříň, převléká se... copak pošťačku, tu bych zvládla, ale kdyby se mi moje drahá polovička vrátila domů! To bych asi smíchy umřela a on se mnou :)))

      Teď budu trochu senilně-epická stran těch vlasů... já na ně čekala tak strašně dlouho, že je mi teď líto si je nechat ostříhat. I když do nich investuju nemálo peněz, stejně je mám šíleně suché a lámou se mi konečky, takže na tuto délku jsem čekala neskutečných 6 let! Jinak jsem většinu života na krátko. A teď jsem k tomu zas blízko, pokud nevymyslím nějakou strategii a nebudu je při úplňku namáčet do právě vylisovaného panenského olivového oleje :), tak to nebude trvat dlouho a budou tu fotky ála Markéta ostříhané na kluka :)

      Vymazat
  4. Nevím, co pochválit více, tak asi všechny fotky a také bych mohla předat seznam toho, co bych si od tebe hned vzala. :-) Klobouky ti tedy moc sluší. A opravdu super fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám těch hadrů tolik, že bych Ti klidně i něco mohla dát :)
      Děkuju za pochvalu!

      Vymazat
  5. FFF se mi fakt líbí! :D vyhrávaj teda u mě taky lacláče. Ne každýmu slušej, a tobě fakt seknou! A k tomu ta puntíkovaná košile - dokonalost! Miluju puntíky, takže asi u mě vyhrávaj i ty puntíkovaný punčochy, i když u nich je líto, že na dálku puntíky nevyniknou tolik. Ale to asi zas tak nevadí. A pak se mi líbí ještě New York meets Venice s tím klobukem. Fakt super! :)

    Co se týče vlasů, tak bych ti taky radila zkrátit. Nebo já jsem to tak měla, že jsem taky už nevěděla, co s nima, tak jsem se "odvázala" a nechala se ostříhat (i když to nakonec zas skoro žádnej odvaz nebyl) a byla jsem naprosto nadšená! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Puntíky se ztratily někde v čočce fotoaparátu, to máš recht, ale v reálu jsou celkem vidět. :)
      A další, kdo mi radí ostříhat! Holky, neprovokujte nebo to fakt udělám :)))
      Děkuju moc za pochvalu, Georgie!

      Vymazat
  6. Parádní přehlídka, líbí se mi všechno! Komiksový ale nejvíc, to je jasný.) A po těch benátkových jsem taky koukala, ale já teď musím šetřit, plánuju velkou životní změnu, a tak na ni musím mít.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, není to tam levný, to je fakt.
      Tak držím palce Tvému plánu a doufám, že jestli se zadaří, tak se pochlubíš! :)
      Děkuju za pochvalu!

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. krásné, neotřelé, slušivé, moc se mi líbíš prakticky na všech fotkách, v kloboučku i bez, v sukni i lacláčích, a přimlouvám se za zachování dlouhého vlasu, ten drdůlek se šátkem, kde vynikne sofistikovaný profil, to jsi přece ty - jedinečná.

      Vymazat
    2. Ó jé, takových komplimentů! Děkuju! Ještě dám těm vlasům šanci :). Minimálně do Vietnamu a na zimu se to bude hodit :)

      Vymazat