neděle 15. září 2013

21. 9. bude Dyzajn Márket

A máme tu další Dyzajn Márket! Uteklo to jako voda a já se těším, že se třeba s někým z vás osobně uvidím u svého stánku. Tuhle akci doporučuju nejen kvůli sobě, ale také a především proto, že tam můžete makoupit spoustu českých a slovenských originálních výrobků. A jak jsem se přesvědčila na vlastní peněženku, jedná se o produkty pečlivě zpracované, kvalitní a hlavně - dělané s láskou.

A k tomu vás nemine úžasný program! Stavte se aspoň na pokec, pokud nechcete nakupovat. Tento rok je to můj poslední Dyzajn Márket a tak si to hodlám užít. Připravila jsem spoustu nových obrázků a proti minulému DM je budu nabízet bez rámečků. Minule se mi totiž rámečky poškrábaly od neustálého prohlížení. Navíc mě Ikea pekelně vypekla a vyprodala až do půlky října bílé rámečky! Budu na DM nabízet k obrázkům rámečky jiné, sice kvalitnější, ale o to dražší. Budou zvlášť v originální fólii, aby se nepoškrábaly a beru jich jen pár. Dokážu si představit, že rámeček za stovku leckoho odradí. Taková je doba.

A až dorazí do Ikea nové bílé, beru jich celou krabici. Tak.

Těším se v sobotu, 21. září.



Všechno je připraveno.

Budou k prodeji staré šlágry (ano, sovička :) ), ale i novinky.

Žádné komentáře:

Okomentovat