sobota 3. srpna 2013

Zabaleno na Dyzajn Márket a Society6 v reálu

A je zabaleno, připraveno, všechno pěkně v krásných dřevěných bedničkách.

Všechno pěkně pohromadě. Možná na první pohled neúhledný chaos, ale je v tom systém! Vysvětlím...


Balící papíry. Nezbytné. Ale časem bych se ráda dopracovala k papírovým taškám s pěkným potiskem. Snad to vyjde na zářijový DM.


Bedýnky. Jsou mi velkým pomocníkem. Vypadají dobře, jsou skladné, protože se dají dát na sebe a mají všestranné využití. Navíc jsou prostorné tak akorát.


Vidíte, že nekecám! Lepící potištěné pásky jsou připravené pěkně v tašce.


Kdo udělá větší nákup, dostane jej do krásné barevné papírové tašky s obrázky.


Na prodejním stole bude autorská látka potištěná ručním sítotiskem od Kosích sester.


A pro případ, že by foukalo, budu mít s sebou na zatížení "vizitek" krásná skleněná těžítka. Dvě ve tvaru rybek a jedno kulaté z černo-černého skla.


A teď k tomu Society6. Víte, že o něm docela často píšu a vždycky jsem měla jenom obrázkové vizuály, ale fyzicky jsem ty produkty nikdy neviděla. Takže...

...na zkoušku jsem si před měsícem objednala balíček s tričky a taškou potištěné svými výtvory, které se prodávají na Society6 se sídlem v USA. Za týden byly odeslané a trvalo to přesně 3 týdny, než dorazil balíček až ke mně.

Chtěla jsem vědět, v jaké kvalitě jsou materiály, na které se tiskne a jak to vlastně vypadá.

Výsledek posuďte sami. Bavlněná trička značky American Apparel, žádná Čína. Jsou spíš tenčí, ale ne uplně průhledná a jsou pevná. Potisk není tak výrazně barevný jako originální obrázek. Trička se perou maximálně na 30°C.

Trička jsem ještě neprala, takže nemůžu říct, co potisk udělá po vyprání.

Nákupní taška mě hodně potěšila. Je opravdu velká a prostorná, velmi pevná a k tomu ještě eko, z recyklované bavlny.

Každý kus je stojí $18, poštovné zdarma každou poslední neděli v měsíci a každý poslední den v měsíci. Pokud jsem to teda vysledovala dobře.

Potisk s hlavama je velikost M a dívka na kole je v L. M je mi dobře, ale ještě příjemnější je mi velikost L, která líp sedí na moje široký ramena, akorát to L je dost dlouhé.

Fotky, kde jsem já, berte s rezervou. Měla jsem zrovna umyté vlasy a nijak jsem se nestylovala.

A protože balíček přišel akorát včas, beru to všechno s sebou na DM a jsem zvědavá, jestli se budou líbit.

Jo a příští týden uspořádám první blogovou soutěž o letní ceny! Konečně bude snad trochu víc času. Krásný víkend přeji!










6 komentářů:

  1. Paní,
    tomu teda říkám svědomitá příprava!!!
    Máš to krásné,
    moc
    a všecko!
    Ubrus a těžítka?!? Od rána mám nad tím doširoka otevřenou hubu němým úžasem! GENIÁLNÍ.
    Od tebe se, milá zlatá, já budu učit - už jsem na to přišla! ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rosi :)))), a co ty, půjdeš na ten zářijový DM?

      Vymazat
  2. Teda, ty trika vypadají dobře, taky jsem si měla nějaký objednat. Jinak moje polštáře pořád nepřišly:( Asi je půjdu mailem sprdnout:) A doufám, že DM se povedl, jdu Ti napsat mail o detaily.)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to doufám, že Ti to přijde co nejdříve. Já budu objednávat určitě znova. Alespoň do doby, než najdu srovnatelnou kvalitu u nás. Což bude asi chvíli trvat.

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo, vypadá to moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Georgie, snažila jsem se, aby to vypadalo dobře :)

      Vymazat