pátek 23. srpna 2013

Sloni

Napsala mi paní, že potřebuje slony. Že psi jsou fajn a kočky taky, ale sloni by byli lepší. A protože se v pidi by myyna ateliéru plní sny, sloni jsou tu a v různých variacích, poněvadž já dávám ráda na výběr.

Udělala jsem klasiku, sloní siluety. A taky slona s květovanýma ušiskama, třeba do dětského pokoje.
Všechny slony jsem vystavila na Fler a paní mi hned napsala, že čeká holčičku a že růžová verze bíle puntíkatých slonů se jí náramně hodí.

A to mě těší nejvíc. Když se strefím, když udělám radost, když to prostě funguje.

Sloních možností je hodně. Kdybyste chtěli domů slona v jiných barvách, jinak puntíkatý nebo třeba pruhovaný, dejte vědět. Však víte, kde mě najdete...









2 komentáře:

  1. objavila som Tvoj blog....a....páči sa mi....
    ja na grafiku veľmi nie som...ale obdivujem...
    slony sú milé..

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se Ti můj blog líbí, Jane. Je to takový můj deník, moje "dítě" :). Děkuju!

    OdpovědětVymazat