sobota 31. srpna 2013

Rozpohybovaný

Když nepočítám blikací bannery, které jsem dělala ještě jako web grafička/kodérka, tak tohle je můj první rozpohybovaný obrázek.
Kapku odfláknutá kresba, přiznávám, ale já hrozně spěchala na to, abych viděla výsledek (nyní si krátce připomeňme webovou adresu mého blogu... ano, je to netrpělivá...). Takže jsem to už už chtěla mít nakreslené, abych to už už rozpohybovala.
Ale stejně to sem dávám. Třeba se to vyvine v nějakou dlouhodobější obsesi a já pak budu moci s nostalgií v hlase říct: "jooo, tak takhle to začalo..."

Nejdřív byly takové líné skici, kreslila jsem si letící ptactvo, mám teď nějaký ptačí období a pak jsem se pokusila o pohyb.






2 komentáře:

  1. ten hýbycí obrázek je skvělý! to je jako cinemagraph? :) já se považuju za celkově docela trpělivýho člověka, ale občas taky takhle hodně rychle dodělám věci, nebo nedodělám, a hned jdu na další krok problému :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Georgie, musela jsem si cinemagraph vygooglit a díky Tobě jsem našla velmi zajímavý web :). Ano, vypadá to na stejný princip, jen jsem o cinemagraphu neměla ani potuchy :). Tak děkuju, ráda objevuju nové věci!

      Vymazat