pátek 9. srpna 2013

Puntíkaté náušnice

Soutěž, soutěž, soutěž tu. Budu to připomínat do 15. 8. pořád, tak se nelekejte.

**********************************************************************

V poslední době jsem si hodně oblíbila Fler. Nenajdete tam nic z Číny, ani z Polska, skoro všechno je dělané ručně, ceny bývají víc než příjemné a tak. Často se tam najdou hodně zajímavé a krásné věci. Konec reklamy na Fler, za kterou jsem nic nedostala a ani nic nechci.

Jak asi víte, mám ráda puntíky. Mám ráda i proužky, ale puntíky asi víc. Na zmíněné webové stránce jsem našla krásné náušnice s barevnými puntíky, které jsem prostě musela mít. Jsou stříbrné, velmi jemné a profesionálně zpracované.

A na cestě jsou další šperky, které jsem si tam vybrala. A to mám ještě v merku jedny pruhované úpletové šaty, které nejsou ale vůbec levný a tak nad tou myšlenkou zatím jenom medituju. Jsou prostě boží.

A co vy? Nakupujete na Fleru? Máte nějakého oblíbeného prodejce?

Joooo a večer mizíme do Berlína, takže určitě bude report a fotky!




Kuk! :) A ty korále se k tomu vůbec nehodí, já vím ;)

6 komentářů:

  1. A mě se ty korále k tomu líbí! Fler mám ráda, sama tam občas něco prodám a oblíbených prodejců mám spoustu. Nakupuji tam poměrně často, nejčastěji kabelky, občas šperky a jedny pruhované šaty jsem si tam koupila loni v létě :-) Užij si výlet do Berlína, těším se na foto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si díky jedněm nejmenovaným webovým stránkám dlouho myslela, že na Fleru se sdružují především neschopní batikáři a "lesany". Jaký bylo moje překvapení, když jsem tam našla takovou spoustu bezva věcí a nakonec tam taky skončila jako prodejce :).
      Tak krásný víkend Baru! :)

      Vymazat
  2. Těším se na report, náušnice Ti sluší a korále se k nim právě hodí. Moc.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Iri. Jsem asi moc kritická s těma korálema :), ale jinak je mám hrozně ráda. Jsou skleněný, ze starožitnictví. Opakovaně se bojím, že se nit na korálech jednou stařím rozpadne a korále se mi rozletí po ulici :). Asi bych je měla zrestaurovat.

      Vymazat
  3. Z Fler toho nemám moc, ale náušek od stejné tvůrkyně, co máš ty, mám několik! :)) A pak ještě nějaký porcelán a to je všechno :). Lesany a batikáři :D...velmi výstižné a je jich tam pořád dost. ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je třeba pozorně oddělovat zrno od plev a pak je to v pohodě, ani si lesan nevšímám :)))

      Vymazat