pondělí 12. srpna 2013

Pohádkové obrázky

Soutěž, soutěž, soutěž tu. Budu to připomínat do 15. 8. pořád, tak se nelekejte.

**********************************************************************

Zdravím z Berlína!

Moje mamka měla před časem (OK, před rokem) přání dvou obrázků do ložnice. Původní reprodukce Alfonse Muchy vybledly a bylo na čase vyměnit je za něco nového. I oslovila mně, největšího umělce v rodině (ehm, a taky jediného).

Měla jsem nějaké pohádkové myšlenky, či co a vznikly tyhle dva obrázky, kreslené tuší a kolorované akvarelem.

Popelka, je v mém podání pořádná ženská krev a mlíko, tak jak si ji představuju, protože byť byla Libuška Šafránková překrásná Popelka, s její subtilní postavou by macešin teror a těžké práce na statku jistě nepřežila...

Spící Růženka je prostě spící krása. Tentokrát naprostý opak Popelky, vyhublá a bledá. Logicky, kde by taky mohla přibrat a nabrat barvu, když pořád chrápe, no ne?

Jak si můžete povšimnout, moje roztržitost způsobila, že jak jsem obrázky dělala na dvakrát a nechala také na dvakrát rámovat, samozřejmě jsem zapomněla barvu prvního rámu a tak jsem při druhé návštěvě rámařství barvu odhadovala. No, skoro jsem to refila... Ech. A aby toho nebylo málo, obrázky jsem si ani nenaskenovala, takže mamka má opravdový, nefalšovaný originál, který už nikdy nikde nebudu rozšiřovat v reprodukované podobě. A to vám povím, jistě za ty obrázky bude jednou balík. Muhehe!


Popelka je kus baby, M. dokonce podotknul, že je nějaká tlustá. Hi hi.



Sleeping beauty.

2 komentáře:

  1. Dobrá dedukce.) Popelka mi trochu připomíná Viktorku v Babiččce, ta byla taky taková pořádná, ale hezky.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Viktorka byla taky kus baby, ale líbila se mi :)

      Vymazat