středa 14. srpna 2013

Pilates na tričku

Soutěž, soutěž, soutěž tu. Budu to připomínat do 15. 8. pořád, tak se nelekejte.
***********************************************************************
Dávám poslední snídani v Berlíně a hurá domů....

Mám ráda pilates. Zbavil mě bolení zad, narovnal mě, vytvaroval břicho (jen zadek stále odolává a drahá moje cvičitelka Klárka už se mi směje, že je to marný). Tři roky pravidelnýho cvičení a cítím se mnohem líp. Proto mě napadlo, po té, co jsem na přání dělala lyžařské siluety, udělat si radost potiskem pilatesovským. S klasickými pozicemi.

Nechám si udělat asi bonbonovou verzi. Je tak sladká, až skoro lepí. Mám ráda tyhle bejby barvy. Jsou něžné. Klasická černá verze je asi nejuniverzálnější.

Vizuály, jak to bude vypadat na tričku, se mi zdají slibné. Co myslíte?

Jaký je váš oblíbený sport?

Verze á la bonbon.

Černá klasika.

Divoká květinová verze.

Šedý neutrál.







Žádné komentáře:

Okomentovat