úterý 13. srpna 2013

Lyžaři na tričku

Soutěž, soutěž, soutěž tu. Budu to připomínat do 15. 8. pořád, tak se nelekejte.

**********************************************************************

Udělala jsem grafiky, které můžou sloužit jako potisk na trička pro fandy lyžování.

Mně osobně se nejvíc líbí verze s kostičkama, ale já mám většinou trošku ujetější vkus než ostatní, takže možná, že by mohl být zájem spíš o klasicky barevné siluety.

Varianty jsou jak klučičí, tak holčičí.

Kdybyste někdo chtěl nechat udělat tričko s některým z potisků, dejte vědět. Našla jsem snad dobré grafické studio, kde udělají potisk pěkně a určitě se to komplet i s tričkem vejde do 500 Kč.

Černé siluety jdou samozřejmě udělat i bílé na černé tričko.





1 komentář:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat