sobota 10. srpna 2013

Lyžař

Soutěž, soutěž, soutěž tu. Budu to připomínat do 15. 8. pořád, tak se nelekejte.

**********************************************************************
Sice jsem fyzicky v Berlíně, ale stejně pro vás něco mám...  

Mám kamarádku v Kanadě. Už je to skoro rok, co se tahle neohrožená osoba s dvěma vysokýma školama vydala na slepo do těchto končin. Za tu dobu, co je pryč, už dělala spoustu prací, našla lásku, procestovala obrovský kus téhle země a tuším, že to zdaleka nekončí. Ona je prostě akční. A je to militantní lyžařka.

Takže mě vůbec nepřekvapilo, když mě požádala o obrázek lyžaře pro svého milého, nejlépe extrémního. Já, která jsem nikdy na lyžích nestála dýl jak pět minut, vidím každé lyžování jako extrémní, ale strýček Google mě trochu usměrnil.

Vytvořila jsem toto, podle fotky, samozřejmě, neb bych nebyla schopná dát dohromady z hlavy ani ty lyže, natož pak přeskáče. Výsledek jsem hodila na Society6, tam odtud to bude mít Terezka co by kamenem dohodil, páč věřím, že doručení z Kalifornie do Kanady nebude trvat měsíc jako k nám a navíc jsem stále nenašla v ČR nikoho, kdo by byl schopen potisk triček a bavlněných tašek udělat tak dobře, jako oni. A za tak dobrou cenu.





2 komentáře:

  1. No tak z tohoto by byl můj drahý nadšený! Je taky extrémní:-D

    OdpovědětVymazat
  2. :D já to obdivuju, nedokážu na téch prkýnkách ani stát :)))

    OdpovědětVymazat