neděle 11. srpna 2013

It's doodle time!

Soutěž, soutěž, soutěž tu. Budu to připomínat do 15. 8. pořád, tak se nelekejte.

**********************************************************************

Tak jsem zas jednou byla na průzkumu... Jsem totiž zjistila, že jak jsou ty kosmetický balíčky se vzorky, u nás Lady box, jinde milión dalších, tak v USA existuje balíček pro umělce se vzorkama výtvarných potřeb. To bych zas nebyla já, Keliška, abych to neobjednala.

Přišlo to překvapivě asi za týden od vyexpedování. Zřejmě to nešlo přes celnici. Dost mě překvapila velikost balíčku, páč ceně jaksi neodpovídala. No dobrá, tužtičky a štětečky jsou úzké, nebudu propadat panice, říkala jsem si, když jsem to držela v ruce.

Obsah jsem poctivě nafotila a jak vidíte, zřejmě pochopíte, proč už si to neobjednám, i když kreslící potřeby z JůEsEj jen tak někdo nemá, žeano.

Přišla: oboustraná červená fixa, z jedné strany tenká, z druhé široká; guma, která gumuje i propisku; žlutý a oranžový pastel; měkká tužka s širokou gumou na konci. Jo a ještě nálepka a cukrátko. A to vše za 600 Kč včetně poštovného. Směju se, až se za břicho popadám. Teda, ono to moc k smíchu není, takže se okamžitě odhlašuju z odběru.

Ale aspoň nikdy nebudu litovat, že jsem to nevyzkoušela. No ne?



Chvíle napětí...


Voilá! Učiněný poklad! :)



2 komentáře:

  1. Tak to mě opravdu pobavilo :-D Ale přesně jak píšeš, vyzkoušet se má všechno!

    OdpovědětVymazat
  2. :D vtipné, že? Ale co už, mám nástroje z USA a to se počítá :))))

    OdpovědětVymazat