pondělí 19. srpna 2013

Illustration Friday - Power

Další kousek do série Iconic a zároveň plním i téma pro Illustration Friday. Jak už jsem před časem psala nebo to možná bylo na fb, mám ráda auta. I ráda řídím. Chtěla bych se nechat povozit na sportovním okruhu nějakou ďábelskou kárkou, ale rozhodně jen od profíka. V reálu řídím opatrně a jen tam, kde si to můžu dovolit, šlapu na plyn.

Klasický oblý design aut z šedesátých a padesátých let se mi strašně líbí. Na Kubě jsem měla radost z každé staré americké káry, i když už tam pomalu ubývají, a to, že je jich plná Kuba, už je jen iluze z obrázků.

Auto, které jsem nakreslila, patří podle mě k ikonickým kouskům automobilového designu a další takové mám v hlavě. Co třeba Mini Moris, Citroen DS, Citroen 2CV a podobně? A co Spartak? Nádhera, ne?

Líbí se vám víc černá nebo červená verze?



Žádné komentáře:

Okomentovat