čtvrtek 8. srpna 2013

Illustration Friday - Hybrid

Soutěž, soutěž, soutěž tu. Budu to připomínat do 15. 8. pořád, tak se nelekejte.

**********************************************************************

Jedna z mých četných holčičáren. Jiná už nebudu. Nevadí. Tentokrát pro Illustration Friday na téma Hybrid. Spíš mě nejdřív napadlo, že nakreslím auto, však hybridi teď letí, že jo, no ale nakonec to dopadlo takhle. M. to nazval Žena-zelí.

Ale bohužel zjišťuju, že čím častěji a intenzivněji dělám digitální grafiku, tím víc mi těžkne ruka při kreslení tužkou, protože ji neprocvičuju.

V pátek vyrážíme do Berlína, beru skicák a tužku a ruku si snad rozkreslím.

To po levé straně nejsou stopy po mých špinavých prstech, to se nějak zvlnil papír při skenování.



V barvách počítačových...




2 komentáře:

  1. Moc se mi líbí ta boxerská záda.) A zcela výjimečně hlasuju pro originální verzi tužkou, i když jinak Tvou grafiku miluju. Ta první je prostě nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boxerský záda jsi vystihla. Jsem si říkala, když jsem to kreslila, jestli je možný, aby víla měla boxersky vykrojený šaty :). Ale pak jsem došla k názoru, že možný je všechno :))).
      Díky a hezký den.

      Vymazat