středa 28. srpna 2013

Grumpy duck

Kamarád chtěl kačenku. Pak jsme vymysleli, že by to mohla být naštvaná kačenka. Strašně grumpy kačenka. Nakonec z toho byl kačer.

Ten kamarád mi řekl, že je roztomilej. "Nemá být roztomilej, má být naštvanej",  říkám. "To nevadí, já tomu říkám roztomilej", povídá kamarád. Tak jo.

Grumpy duck vypadá docela dobře třeba na tílku nebo na tašce. Nebo jen tak, jako obrázek pro zasmání.





8 komentářů:

  1. Ten je fakt parádní - na tom tričku mu to sekne!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď :), já jsem se fakt výborně bavila, když jsem tvořila ten naštvaný výraz. Pořád jsem mu prohlubovala "obočí", aby byl opravdu pořádně nas... :)
      Děkuju!

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky! Jako volnočasové triko, proč ne, že? :)

      Vymazat
  3. Ho, tak toho bych nejraději hned obratem někomu poslala.
    Ještě jsem nestihla ráno ani rozlepit oka a už mě někdo tak naštval přes mail. KAČERA NA NI!!! ... :o)

    Díky za navracení mé nálady do normálu!!! Díky moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó Roso, velmi rádo se stalo! :)
      A všem, co píšou nepříjemné emaily a vzkazy hodným lidem provolávám třikrát "Fuj!" :)

      Vymazat
  4. super to vyslo :)


    Inak uz len posledne 4 dni WELEDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat