pátek 30. srpna 2013

Glassfest 2013 - festival uměleckého skla

Další dávka současné sklářské tvorby na území České republiky. Glassfest probíhá pod taktovkou Jaroslava Polaneckého, proděkana na  Fakultě umění a designu na UJEPu v Ústí nad Labem a v téhle akci figuruje jako kurátor (shodou okolností je to můj bývalý třídní ze střední UMPRUMky).

Glassfest bude k vidění do konce srpna ve Vřídelní kolonádě v Karlových Varech a je to pecka. Ještě pořád to se sklem není tak zlý. Naopak! Skoro jsem si tam z toho sedla na zadek a zírala s otevřenou pusou.

Bylo pro mě hodně těžké vybrat sem jenom pár fotek. Nafotila jsem jich tam asi 150. Já jsem strašně vybíravá, jen tak něco se mi nelíbí, ale tady jsem si připadala jako Alenka v Říši divů.

Posuďte sami. Brala bych všechno.

Co se Vám nejvíc líbí?

Chud Holliday - Dual Ascent

Marie Glückaufová  - Most

Klára Horáčková - Zátiší

Jaroslava Švarcová - Strom světla

Rudolf Burda, já a Super Extra Gravity

Patrik Illo - Čierne kýble

Ivana Houserová - Aurora Borealis (výřez)

Jaroslava Votrubová - Lady Libel



Rita Báno - Cube No. 5

Filip Nízký - Hlava se znaky (výřez)

6 komentářů:

  1. To sklo je úžasné, nádherný materiál. A co z něj ty lidi dokáží vyrobit! Asi nejvíc se mi líbí Cube a taky Most a samozřejmě R. Burda obohacený o Tvůj portrét.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sklo se mi nikdy neomrzí, má nekonečné možnosti :) Mě se hrozně líbí ty modrý záležitosti. Modrá barva je asi moje nejoblíbenější :)

      Vymazat
  2. Říkám si, kde jsem byla, že jsem tento článek přehlédla. Teď se tady už nějakou dobu kochám pohledem na tu nádheru a nemohu se odlepit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se nedivím, já se taky nemohla odlepit :)

      Vymazat