čtvrtek 29. srpna 2013

Fantomasí auto

Tohle auto považuju za nejkrásnější auto, které kdy vzniklo. V mé hlavě a v mém oku je designově dokonalé.

Je to Citroën DS. V jednom z dílů Fantomase mu byl věnován pořádný kus filmu, když Jean Marais prchal se svojí milou Mylène Demongeot z Fantomasova doupěte a ta mrcha zpropadená, padouchova milenka (Marie-Hélène Arnaud, ach, jak já miluju tu francouzštinu), jim zrušila brzdy a ohrozila tak sympatickou dvojku vážně na životě. To sice pro DéeSko nebyla nejlepší reklama, ale tenkrát se to asi tak nebralo.

Tohle krásný auto moc často na našich silnicích nepotkáte, ale občas se zadaří. Elegancí se mu asi nic nevyrovná. No, možná ještě klasické staré porsche, když přivřu jedno oko.

Rozhodně bych se v něm chtěla svézt.

Zatím si ho ale jen maluju.

Pořád jsem si říkala, jak ti grafici, které pečlivě studuju, ok, šmíruju, dělají to skvělé vintage pozadí. Pak jsem se výjimečně zamyslela a přišla na to. Nevím jak oni, ale já jsem si naskenovala akvarelovou čtvrtku s hrubším povrchem a je to. Můžu ji použít jako pozadí. Můžete to vidět na tom posledním obrázku. Líbí?







2 komentáře:

  1. moc...a slovo padouch je úplne božské..
    mne sa ale úplne najviac páči porsche 911, to staré, nevytunované...

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Jane! Jo jo, porscháci jsou super, staří, šedesátkový :)

    OdpovědětVymazat