pátek 16. srpna 2013

Dosoutěženo!

Reportáže z Berlína přerušuju radostnou událostí...

Všem, které mi napsaly (samá děvčata!) děkuju, protože jste psaly moc milé komentáře a vaše tipy na ikonické kousky byly nápadité a měly šmrnc.

Původně jsem chtěla vybrat nejzajímavější odpověď a nápad, ale velmi záhy mi došlo, že to nebude v mých silách, neb zajímavé se mi zdály všechny komentáře.

Pak mě napadlo vylosovat jméno počítačem, ale připadalo mi to příliš sterilní. I udělala jsem následující... Napsala na papírky všechna jména, hodila je do porcelánového hrníčku...


 a nechala M., aby svou rukou objektivně a nezávisle zašátral...



a on vytáhl... tradáááá...


Tááákže, já velmi velmi velmi gratuluju a prosím Barču (Barbora mi připadá moc tvrdý, Baruš zase jako Maruš, Barunka byla Panklová, tak snad se Barboro nezlobíš za Barču), aby mi do emailu jinochova@gmail.com napsala, jakou grafiku si vybrala a kam to se zbytkem balíčku poslat. Osobní předání též možné!

A další giveaway plánuju na první narozeniny svého blogísku. Zůstaňte naladeny/naladěni a ještě jednou díky!

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :) Já doufám, že jí to potěší ;)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Natálko, hrníček je od paní Radky Linhartové, co dělá uplně úžasné porcelánové nádobí. Líbí se mi od ní snad všechno a doufám, že zase zavítá na příští Dyzajn Márket :)

      Vymazat
  3. Jupíííííí, to bude asi já :-) Moc moc děkuji, já jsem ještě nikdy nic nevyhrála! Mailíka pošlu co nejdříve, ještě mě čekají večer pracovní povinnosti. Ještě jednou moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, jsi to Ty, Baru :) a jsem moc ráda, že z toho máš takovou radost, protože já z toho mám taky radost a tím pádem je to uplně nejvíc nejlepší :))). Tak pa a budu se těšit na email.

      Vymazat