pondělí 26. srpna 2013

Dobrunda ateliér aneb náhodné setkání uměleckého druhu

Už nevím při jaké příležitosti, ale určitě to bylo někde při brouzdání internetem (na Fleru to výjimečně nebylo), jsem narazila na přívěšek Malého prince. Miluju Malého prince, miluju Exupéryho a vůbec všechno co napsal. Jeho Citadela mě naprosto okouzlila a snové vyprávění Země lidí nebo Noční let z dob, kdy byl válečným pilotem, můžu jenom doporučit.

Tak jsem si ho objednala. Toho prince. Je z Dobrunda ateliéru (odkaz je na jejich Flerový obchod), sídlícího v Loretánské ulici, v srdci Hradčan. Mám ráda Nový svět a Jelení a odtud je to do Loretánské co by kamenem dohodil.
Napsaly jsme si s paní Janou Dobruskou z ateliéru pár emailů, vyjasnily datum předání a já jsem pár dní na to zvonila na staré dveře v turisticky vytížené ulici a těšila se na setkání, protože už z emailů mi byla paní Jana hrozně sympatická.

A byla i naživo. Je to ten typ "velké vody" a to teď myslím v tom nejlepším slova smyslu. Plná energie. Pozitivní. Hned mi pochválila náhrdelník, hned po tom i náušnice a už jsme mluvily o Dyzajn Márketu a najednou jsem jí ukazovala svoji grafiku, kterou jsem nesla kamarádce. Prostě milé setkání.

Mám prince pro štěstí, vzala jsem dva, jednoho chci darovat, jednoho jsem si připla na klíče.

Princ má všechno, co k němu patří. Lišku, planetu, hvězdu i květinu. A taky šálu.




7 komentářů:

  1. Hmm, jak tady čtu Loretánská ulici, úplně jsem dostala chuť naplánovat si podzimní výlet do Prahy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podzimní Praha je kouzelná. Takový pozdní říjen... hmmm, když je sluníčko, nemá to chybu. :)

      Vymazat
  2. Toho chci! Mam to s Malym princem uplne stejne, hrozne se mi libi i ilustrace, dik za tip, pridam do vanocnich prani

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roque, doporučuju koupit co nejdřív! To není žádný domluvený marketingový tah, ale přímo od paní Jany vím, že jí dochází jedna z komponent na prince, takže jestli chceš přesně takového, s koupí neváhej :)

      Vymazat
  3. Jééé, Markéét :-D směju se! To jsme si ještě vykaly ! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jo ,to už je tak dáááávno :D

      Vymazat
  4. Jééé, Markéét :-D směju se! To jsme si ještě vykaly ! :-D

    OdpovědětVymazat