středa 21. srpna 2013

Dívka s bublifukem bez bublifuku

Nejdřív jenom stylizovaná hlava tužkou, pak pár hodin čarování na počítači a je na světě dívka s bublinama.

Pamatuju si, jak jsem v pubertě od kreslení princezen plynule přešla v kreslení takových divných obličejů. Taky si pamatuju, jak jsem tím štvala mamku, která asi marně přemýšlela, proč mám zrovna tohle puzení a jestli náhodou nejsem vadná, protože mi párkrát opatrně navrhla, zda bych nechtěla malovat třeba kytičky. Nechtěla jsem. Místo toho jsem do nekonečna kreslila hlavy s dlouhým nosem a smutnýma očima.

No, jak vidíte, zůstalo mi to dodnes, ale mám pocit, že ani moc vadná nakonec nejsem. A jestli jo, tak jenom trošku, umělecky. Hi hi.

Krásný den!

Původní kresba tužkou.

Tužka a počítač půl na půl.
Čisté digi.


6 komentářů:

  1. Původní kresba tužkou je nádherná. Taková plná.) A všichni umělci jsou vadní, ale hezky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Iri! Já jsem pár opravdových umělců potkala už na škole a musim říct, že já jsem fakt slabej odvar. A navíc, mezi umělce jsem se nikdy nepočítala :). Digi grafika je čistá komerce :)

      Vymazat
  2. Nejsem umělec, ale asi jsem taky vadná :o))) Kresba je velice pěkná, líbí se mi i ta půl na půl.

    Lucie B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, děkuju moc, aspoň nás bude víc :)

      Vymazat
  3. Mě nejvíc oslovila kresba tužkou. A vadná? Buď v klidu, to fakt nejsi :-)

    OdpovědětVymazat