pátek 2. srpna 2013

Bleskurychlý balíček, washi lepítka a Svět pásek

Ještě jednou o washi páskách... Tady alespoň vidíte, jak mě dostaly, poněvadž v jeden týden dva posty o téhle skvělé hračce, to mluví samo za sebe.

Objednala jsem, zaplatila na účet a hned je mám doma. Teda den po té, co peníze dorazily na účet Světa pásek. Tomu říkám servis. A ten obsah! Tři super roztomilé washi pásky na všechno možné použití. To mě baví a ráda bych někomu poslala co nejdřív balíček, abych mohla použít tu širokou pásku s puntíky. A taky mi nebude dělat problém vymyslet, kde olepím nějaký kus nábytku nebo zdi těmi ptáčky a známkami.

Nejlépe hned.

Objednala jsem širokou puntíkatou, tenkou ptáčkovou a středně širokou s poštovními známkami.
A beru je na Dyzajn Márket (překvapený článek tu) a budu je lepit na zabalené obrázky. Tak. Rozhodně přijďte!

A vůbec mi nevadí, že už mi dávno není dvacet, protože pěkný design a zároveň funkčnost se dají ocenit v každém věku. A znáte to: kdo si hraje, nezlobí!

Krásný víkend!




15 komentářů:

  1. ahoj moc děkujeme za článek... mohu dotaz na Dizajn márket? Je těžké se tam dostat? Prodávám peříčkové náušnice, moc jich tedy nemám, protože vždy najdou rychle své nové majitele... :-) tak se chci zeptat jestli mají pořadatelé nějaké konkrétní podmínky, koho vezmou a koho ne? docela mě to láká....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ach ach, nedávám pozor.... DYZAJN márket, ne dizajn :-)

      Vymazat
    2. Alex, já děkuju za super zábavu s páskama :). A co se týče DM, tak toho moc nevím. Údajně dělají nějaký výběr z přihlášek, ale jak jsem psala v odkazovaném článku, tak mě nečekaně vzali hned ještě na srpnový, i když jsem zamýšlela jít prodávat až na zářijový. Prodejců je ale hodně, víc než 100, takže to určitě zkus. Přihlášku najdeš na stránkách DM a přihlášky na zářijový márket uzavírají už teď v neděli.

      Vymazat
    3. já mám jenom strach, že nestihnu udělat dost zboží a zaplatím si stánek a ten bude za hodinu prázdný.... bože já si tak věřím.... :DD

      Vymazat
    4. Já to chápu, ale nezbývá, než se odsrabit :) a zkusit to. Já jdu taky prvně a vůbec nevím, co můžu čekat. Možná všechno prodám a možná taky ne, sama jsem na to zvědavá a musím být připravená na vše. Takže hlavu vzhůru, odvážnému štěstí přeje! :)

      Vymazat
    5. tak tfuj,tfuj,tfuj, ať se to všechno prodá a zůstane jenom prázdný stůl.... :-)))

      Vymazat
    6. Děkuju moc, Alex. Určitě sem písnu jak to dopadlo :)

      Vymazat
  2. jinak musím uznat že to byl dobrý výběr... nestává se často, že si zákazník vybere takové fajnovky.... MT pásku se známkami mám taky moc ráda, na obálkách vypadá super! zrovna včera jsem posílala nějaké papíry k nám na personální kvůli rodičovskému příspěvku a polepila jsem jim tu obálku touto páskou... to budou koukat... :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to nebyla moje poslední objednávka, to slibuju. Až je dolepím, rozhodně budu chtít další a dopis na úřad polepený takto krásně? To si snad ani nezasloužej :))))

      Vymazat
    2. To vlastně nebylo na úřad, to bylo na personální :), tak to si zasloužej :)

      Vymazat
    3. jojo, tam dělají prima holky, ty to určitě potěší :-)))

      Vymazat
  3. tie pasky su naozaj nadherne. Este som o niecom takom ani nepocula :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou krásné a jsem ráda, že se o nich dozvídáš právě ode mně :)

      Vymazat
  4. Ty s ptáčkama jsou nádherný ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď :)? Křehký a minimalistický.

      Vymazat