pondělí 5. srpna 2013

Barevná soutěž o ceny

Konečně je čas udělat malou soutěž o ceny, kterou jsem plánovala už dlouho. Bude barevná, protože barvy jsou moje hlavní zbraň a protože je léto.

Zároveň spojím příjemné s užitečným... Za prvé bych moc ráda poznala další čtenáře svého blogu, kterých dle statistik není málo, a v tuhle chvíli doufám, že se osmělí a zapojí se. A za druhé soutěž spojím s malým (snad) nenásilným průzkumem, jak si stojí grafika, kterou dělám...

..protože zpětná vazba je pro mne moc důležitá. Grafiku dělám především pro lidi, zajímá mě, co se jim líbí a co ne.

Konec řečí, jdeme na to.

O co se soutěží?

Asi vás nepřekvapí, že o grafiku ode mne, ale nejsem zas takový narcis, takže připojím pár dárků navíc.

Soutěží se do 15. 8. 2013 o následující balíček:

  • zarámovaná grafika by myyna z Fleru dle vašeho přání (abyste neřekli, že vám chci nacpat ležáky) ve velikosti 22x28 cm (nebo obráceně)
  • balzám na rty s mentolem a eukalyptem od Rose&Lips v krásné kovové krabičce
  • citronové minibonbónky Lemon n'lime od Areka z Řecka, taktéž v kovové krabičce
  • bavlněné tričko American Apparel ve velikosti M s potiskem "Hlavy" (by myyna)





Podmínky soutěže:

  1. podívejte se na můj obchod na Fleru, vyberte 1 až 3 grafiky, která se vám nejvíc líbí a napište mi pod tento článek do komentářů její/jejich název, co se vám na ní/nich nejvíc líbí a kam byste si jí/je pověsili
  2. v případě, že se vám nelíbí žádná grafika, můžete mi to taky napsat i s důvodem proč, ale ceny, o které s v téhle soutěži hraje, vás tím pádem nepotěší
  3. napište mi do toho samého komentáře, jaká věc je pro vás ikonická nebo tvarově zajímavá či designově zásadní. Já ji časem, pokud to bude v mých silách, přetvořím na grafiku a ten, kdo ji vymyslel a bude ji chtít, na ní bude mít 50% slevu na Fleru.
  4. nepovinná část - spojte svůj život se značkou by myyna (následuje ďábelský smích). Nemusíte se mi upsat krví, ale stačí, když mi dáte like na FB, případně se připojíte k pravidelným čtenářům tu na blogu. Pokud už jste tak učinili dobrovolně a bez nátlaku dřív, kašlete na tenhle bod a dejte si v klidu kafe nebo čaj. 
Z došlých komentářů vyberu ten nejzajímavější (na výběr nebudu sama, aby to bylo objektivní) a výherce podělím o výše zmíněné ceny.

P.S. Mami (já vím, že to čteš), Ty se zúčastňovat nemusíš, cokoliv z toho budeš chtít, dám Ti to i bez soutěžení. Hi hi.


Těším se na došlé komentáře a přeju krásný slunečný týden!



26 komentářů:

  1. Vypsalas soutez a razem je Fler pretizenej :-) To mluvi samo za sebe, teda za tvou grafiku ;-)
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vim! Přijde mi to mimořádně vtipné :D Teda, rozhodně si nemyslím, že za to může moje grafika, ale shoda náhod je to opravdu legrační :)

      Vymazat
  2. Zdravím, Myyno - taky mě pobavil výpadek Fleru - takže díky za dnešní připomenutí soutěže. Nejvíc mě z obrázků oslovila "Křídla" - jsou taková něžná, jemná, a líbila by se mi v ložnici na nočním stolku. Ftipné jsou "Chladivé chilli papričky" - ty by zase byly hezké u nás v kuchyni. A naposledy i "námořnická tematika" - ta by se mi líbila u malocha v modro-bílém pokojíčku :-)
    A ikonická věc - zbožňuju židle od Thonu, a poslední dobou ujíždím na křesílcích Halabala. :-)
    A FB bohužel nemám, ale pravidelný čtenář už jsem. Hezké odpoledne! L.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Lucie, spadl mi kámen ze srdce, začínala jsem se totiž bát, že se nikdo nezúčastní. Já vím, že je čas do 15., ale stejně jsem měla pochyby. Děkuju, že jsi mě jich zbavila a taky děkuju za zajímavé odpovědi a tip na Thonku, která je i moje oblíbená. Píšu si do zápisníku, že ji chci namalovat :).
    FB jsem taky odolávala dlouho, ale kvůli svojí práci jsem si na něm účet stejně nakonec založila.
    Na křesílka Halabala se mrknu :)
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem se projevila jako totální Neználek... :)Křeslo od pana Halabaly je tak strašně známé! I my je měli na chalupě, akorát jsem netušila, že je to taková ikona. Člověk se pořád učí... :)

      Vymazat
  4. Díky Iri Novak objevila jsem tento blog a nádherné grafiky. Jen škoda, že se smí vybrat jen 1-3 grafiky, mě se jich totiž líbí mnohem víc :-) Modrý skútr je úžasný, nejen protože je modrý, což je teď moje oblíbená interiérová barva, ale evokuje ve mě cestování. Šedé a černé kočky jsou taky super, mám ráda jednoduchost, čisté linie, černou, bílou a šedou barvu a tyhle bych si pověsila s chutí do obýváku stejně jako skútr. Taky se mi líbí obrázek s námořnickou tématikou, protože mám doma dva malé námořníky a ty by tento obrázek zaručeně potěšil. Mám pokračovat? :-) Ikonická věc je pro mě váza Savoy od Alvara Alta. Zatím nesplněný sen, ale já vím, že sny se plní :-) Díky za možnost účastnit se takové super soutěže. Už jsem se stala čtenářkou blogu i facebooku. Těším se na další příspěvky a ať se daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barboro, děkuju! To je paráda, že se ti toho líbí víc , to vůbec nevadí :)))
      Váza Savoy je vskutku krásná, děkuju za tip, i když u ní bych dost s digi grafikou narazila, sklo je podle mně tak jedinečné, až je v jiných formách téměř nereprodukovatelné (málem jsem to slovo nenapsala:) ). Ke sklu mám prostě respekt :).
      Děkuju za přízeň. Krásně fotíš!

      Vymazat
    2. Já taky děkuju :-) A s vázou neva.

      Vymazat
  5. haha, tak to je dobré....

    takže mně se líbí asi nejvíc obrázky kde je nějaký vtipný anebo chytrý text... 200% organic.... chilly time.... další v pořadí jsou sety obrázků jako ty námořnické nebo ovoce... pak pesani!!! asi budu první, ale splním i bod 2... mě moc neberou ty lidské obličeje, domů by se mi nehodili, nebo spíše bych si je tady neuměla představit...

    co se týče pověšení, to je různé, ovoce a chilly do kuchyně.... námořníka i pejsky do dětského pokoje... motorku klidně do chodby, tam je to většinou nuda a návštěvy by padli na zadek hned u vstupu do bytu :-)

    bod 3: chrti!!!! :-) máme doma tři kusy a jsou to ty největší ikony ikonické.... plemeno whippet a greyhound... pokud by se ti dílo povedlo a s nějakým vtipným nápisem tak bych to minimálně nasdílela na FB, mám tam stovky chrtích přátel... :-)

    Alex zdraví Myynu i maminku :-)))))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Alex :), maminka už si dokonce vybrala :))). A opět zvítězila sovička.
    Lidskými obličeji myslíš ty hlavy, japonku, lyžaře?
    Hi hi, návštěvy by padly na zadek :D. Tak to zkusím, dám to do chodby a uvidím :D.
    Chrti jsou super, určitě by zasloužili vlastní grafiku. Mají krásný tvar.

    OdpovědětVymazat
  7. jojo ty, mě lidi moc neberou, to víš, vidím jich kolem sebe spousty... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím a chápu, Alex :). Já dělám doma, tak si ty ksichtíky aspoň maluju :))))

      Vymazat
    2. S vámi je legrace.) Jinak já to mám ještě úplně jinak, většinu času trávím v open spacu, a přesto mě obličeje baví:))

      Vymazat
    3. Obdivuju Tě, v open spacu bych do měsíce zešílela :)

      Vymazat
  8. Tvých obrázků se mi líbí hodně, ale u tří z nich to byla láska na první pohled. Japonku v kulichu už mám doma, k chilli papričkám mám osobní vztah.) a třetím motivem je Mo(u)drá sova. Byl to jeden z prvních obrázků, který jsem u Tebe viděla, a padl mi do oka. Tak nějak jsem si ho ale u nás neuměla představit, ale co jsme u Domi přemalovali stěny ze zelené na modrou, tak už tam sovu úplně vidím:)

    Včera jsem ji Domi ukazovala a říkala, že si ji tam hrozně přeje.) A protože já své holčičce plním přání moc ráda, tak ji tam bude mít, i když maminka náhodou tuhle soutěž nevyhraje.)

    A co se týče ikon, nemůžu nenapsat Eamsovic ptáka. Sice ho už graficky ztvárnilo mnoho lidí před Tebou, ale Ty se toho určitě ujmeš krásně po svém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, Sovička je prostě hit a nikdy bych to do ní neřekla :). V případě, že vyhraješ (a já už teď vím, že losování bude náhodným randomem, protože odpovědi, které přicházejí jsou všechny tak super), bude mít Domi vlastní nadpisy pohádek na sovích knížkách, jaké si jen bude přát :).
      Děkuji a hezký den!

      Vymazat
  9. Tak konečně zase připojená a můžu soutěžit, jupí :-)
    Jednoznačně nejvíc se mi líbí Dala horse, pak skútr a Prague. A pak chilli, kočky, sovička ... :-) Koník je veselý a hned se mi vybaví úžasný norsko-švédský film Povídky z kuchyně a něčím mne prostě přitahuje - na Pinterestu mám celou Dala sbírku - nevím, asi je to pro mne ikona :-) A skútr - vidím sebe, jedu na Vespě někde v krásném Toskánsku a vlají mi vlasy :-). A Praha? Je to moje nejmilovanější a nejkrásnější místo na světě. A pověsila bych si je do chodby.
    Další moje ikony jsou brýle Ray-Ban Wayfarery, plachetnice a židle Eames.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi, já jak nejsem připojená, tak jsem nervozní.
      Holky jste upně úžasný, mám z vás radost. Máte všechny tak svělé tipy na ikonické věci a líbí se vám grafiky, hrozně si toho vážím.
      Brýle Ray-Ban jsou rozhodně ikony a po Eames židli pomalu, ale jistě začínám toužit :). A plachetnice! Vždyť ten tvar mě doprovázel už od školky, mám pocit, že jsem ji měla jako svoje poznávací znamení na věšáčku a taky jsem jí měla na svetru. Geniální!
      Hezký večer :)

      Vymazat
  10. Ahoj,velmi sa mi paci OBRAZEK OVOCE, pretoze mam velmi rada ovocie (ci uz ako jedlo alebo vzor na obleceni alebo na umeleckom diele) :)zavesila by som si ho do kuchyne, potom sa mi velmi velmi paci OBRAZEK S NAMORNICKOU TEMATIKOU pretoze odkedy sme boli na lodi po greckych ostrovoch milujem more a vsetko s nim spojene (milujem najma tu kotvicku a majak ♥) (mozno aj pre to ze som znamenie vodnar :D)dala by som si ho do kupelne (aby mi pripominal krasu mora ). A potom uz na prvy pohlad som sa zamilovala do grafiky PLAKAT PRAHA, ocaril ma svojou jednoduchostou a krasnym vyberom farieb (a tiez mam velmi rada architekturu Prahy). :) Zavesila by som si ho nad pracovny stol. :)Graficky zaujimave su pre mna stromy a hudobne nastroje a ikonicke su pre mna jeans (tie fakt milujem ♥). Tak ahoj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Natálko, děkuju za účast v soutěži a za to, že se Ti líbí moje grafiky. A jeans jsou opravdu ikony, nelze, než souhlasit :)!

      Vymazat
  11. Milá Myyno, objevila jsem tě díky Iri, u které se mi moc líbil obrázek Město. Takže
    1)Sova, tučňák, kniha, chilli papričky, moc ta žena s kolem, která je na FB i na tričku. To bych brala hned. A trochu odbočím, ale na FB se mi líbí trička lyžařů, a když jsem viděla Pilates, tak jsem si řekla, že tě asi poprosím o podobné tričko, ale na Feldenkraise, kterého dělám já jako jedna z mála v ČR. A ještě jednou odbočím. :-) Moc jsem zvažovala, zda tu sovu synovi vzít nevzít, až jsem si pak řekla, že až se trochu bude rýsovat jeho pokojíček, že bych tě požádala spíše o nějakou osobní grafiku přímo pro něj. Jen já věčně nic nestíhám, tak to nějaký měsíc zabere. Ale to tričko té ženy s kolem bych brala hned. :-)To píšu už podruhé. :-)
    2)Ikonických věcí mám více, ale vím, že mě asi nejvíce oslovila Eames židle. Před roky jsme ji viděla na obrázku, netušila jsem, co je zač :-), ale hned jsem ji chtěla. NO, a pak jsem zjistila, že jen tak ji mít nebudu. :-)
    3) Na FB už mám připojeno a teď jdu udělat členství ještě tady, protože máš krásné věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olive, děkuju moc za milá slova :). Feldenkraise si musím vygooglovat, to přiznávám bez mučení :))). Na grafikách se určitě můžem domluvit a i na potisku na trička, to by snad neměl být problém. Jen si musím ozkoušet studio a tiskárnu, které jsem teď našla a když budou ok, budou i trička co nevidět. Eames židle je moje oblíbená a taky stará skleněná láhev od Coca Coly :). Ještě jednou díky!

      Vymazat
  12. Milá Myyno, trošku se stydím, že jsem na tvůj blog nazavítala dřív i přesto, že mi na to mém necháváš samé milé komentáře. Nějak ten on-line svět teď zanedbávám! Moc fandím tvým grafikám. Jen tak nesoutěžně - mě se nejvíc líbí město a retro motorka. Hezké dny Renata .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Čáryfučko (jak to napsala onehdá Rosa :) ), i Tobě děkuju za moc milá slova! A taky děkuju, že jsi nakonec komentář napsala, i když to není nic povinného. I přestože já Tvoje příspěvky komentuju :). Hezký zbytek prázdnin!

      Vymazat
  13. Tak se v poslední den ještě zapojuji do soutěže :)
    Grafiky se mi moc líbí, a doufám, že si do budoucna jimi víc své místo vyzdobím. Musím se v tom ale ještě trochu najít, v nějakém interiérovým designu :)
    Z tvého fleru se mi nejvíc líbí Praha, pak Kafíčko, a taky Sovička - to je fakt asi už taková klasika :)
    Protože jsem cestovatelsky nadšenej člověk, tak mě bavěj všechny takovýhle siluety měst, třeba i méně známých, nebo celkově mapy, obrysy států. Chystám si vyzdobit zdi mapama, nebo něčím takovým. Dál ještě teda k té ikonické věci bych asi přidala svoji zrcadlovku - stále se mnou cestuje, putuje, a hodně lidí mě už s ní spojuje.
    Na fb jsem se už upsala, ráda sleduji tvůj blog, a trochu se graficky vzdělávám ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé Georgie, tak to mám radost! :) I já mám ráda mapy. Baví mě plánovat si imaginární nebo i reálné cesty. Ať Ti nadšení z focení vydrží co nejdéle. Je to radost :)

      Vymazat