středa 31. července 2013

Washi pásky

Mám ráda tyhle potištěné pásky. Jsem hračička. A těší mě, že už jsou k sehnání za mnohem normálnější ceny, než před časem. E-shop, věnovaný celý washi páskám, najdete tu.

Takže, když Iri vyhlásila na svém blogu Můj dům můj squat kreativní soutěž týkající se washi pásek, neváhala jsem ani minutu, sebrala jsem všechny pásky co mám a pokoutně se vydala po bytě s myšlenkou, co bych s páskama mohla pěkně oblepit.

Nakonec to odnesly tři věci. Předně naše pračka. Není nejnovější a občas stávkuje a nechce ždímat. Často jí nadávám. Tak jsem ji oblepila a třeba ji tenhle vlídný přístup obměkčí a bude zase pracovat na plný úvazek.

Bedýnky na obrázky, které mám připravené na Dyzajn Márket. Samotné se mi líbí tak, jak jsou, ale decentní polepení, navíc puntíky, se hodí.

A do třetice zeď! Vyrobila jsem na ní ne úplně geometricky přesné kvádry a jeden domeček, co se dá nakreslit jedním tahem.

Voilá! I s efektem polaroidu.










6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :) a to si představ, že ta nevděčnice zase dneska neodstřeďovala. Tak já už nevim, jak na ní :)

      Vymazat
  2. Domeček jedním tahem se mi moc líbí a olepená pračka jako netradiční věc k washi dekoraci taky.) Super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A od té doby tu puntíkatou páslku nemůžu najít :))))

      Vymazat
  3. Washi pásky kupuju u jiného e-shopu, paní je tam hrozně milá, ale zbožňuju je stejně, jako ty, i když je používám docela málo. Ta bedýnka se mi líbí ze všeho nejvíc, vypadá to jak originál... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milko, washi pásky jsou přímo návykové :), mám už objednané další, ty které jsem vyhrála v soutěži a ještě něco navíc :). Děkuju za pochvalu!

      Vymazat