čtvrtek 4. července 2013

Sushi Time!

Protože pracujeme s M. oba z domova, stane se, že se mi nechce vařit a jídlo buď objednáváme nebo se seberem a jdeme do pizzerky kousek od nás. Jenže pizzerka, ačkoliv v ní celkem dobře vaří, má velmi omezený sortiment a ne vždycky má člověk chut' na jakože italskou kuchyni.

Zkusili jsme objednávat na Damejidlo.cz, je tam dobrý výběr, ceny různý, od přijatelných až po ty závratné, jenom je potřeba počítat s poměrně dlouhým dojezdem. Klidně i hodinu a půl. Oběd tedy plánujte předem. Ono totiž dovážet po Praze jídlo v dopravní špičce musí být samo o sobě lahůdka.

Naposledy jsme objednávali tři porce sushi ze Sushi Time a balení bylo velice "cute", hlavně ty sojovky zabalený do malých flaštiček. Samo, že jsem si je nechala, sice nevím na co, ale určitě se budou hodit. Cha cha.

Je ale fakt, že ta hora plastu, která nám po obědě zbyla, byla dost smutná. Asi by bylo mnohem vhodnější použít na to jídlo třeba voskovaný papír nebo tak něco. Poněvadž plast mě dost kaká už dlouhou dobu. Je ho prostě moc. Všude.

Pražáci, zkoušeli jste už něco z Damejidlo.cz? Můžete doporučit nějakou dobrotu?





4 komentáře:

  1. Objednávala jsem čínu, ale moc mi nechutnala (už si nepamatuju odkud...), takže dávám přednost tomu jít do restaurace a vzít si to s sebou.

    Sushi jsem zatím nepřišla na chuť - až příliš neobvyklých chutí na mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My právě kolem sebe nemáme příliš na výběr, tak občas volíme dovoz jídla, když se mi nechce vařit :).
      U sushi jsem toho názoru, že se k němu člověk musí až časem projíst. Uplně chápu, že je to na tebe příliš, já jsem mu přišla na chuť relativně nedávno, ale od té doby ho prostě miluju :).

      Vymazat
  2. Zatím jsem nezkoušela ... ale hodně o tom slyšela. Já pracuju v centru, takže je kam jít, ale mě v okolí stejně nic nechutná respektive chuť mi většinou kazí cena.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto chápu, chodila jsem do Štěpánské do jazykovky a byl vždycky problém vybrat kam jít na oběd jinam, než do Jiné krajiny, která má mimochodem naprosto skvělou kuchyni, akorát mám ráda občas nějakou změnu. Takže jsme buď skončili ve Štěpánské v Brestu (mňam, ale drahota) nebo jsme nakonec stejně šli do Jiné krajiny. Docela smutné na centrum města...

      Vymazat