úterý 30. července 2013

Senza box a Lady box se spojily

Informace z nadpisu není žádná novinka, ale já nejsem primárně kosmetický blog, takže si takovou zpožděnou informaci snad můžu dovolit.

Na jaře jsem si objednala od každého boxu zásilku, zajímalo mě, co se v nich skrývá a jak to vypadá a došla jsem k názoru, že už jsem poněkud náročnější a více už jsem boxíky neobjednávala.
Ale jsem jak stará Kelišová a stejně jako ona jsem zvědavá až hrůza, takže když jsem se dočetla o této fúzi, totiž spojení obou boxů, neváhala jsem a jejich první společný balíček jsem objednala.

A výsledek? Opět neohromil, ale já opravdu nejsem ta správná cílovka.

Předně nechápu, proč je obsah ve dvou krabicích. Nestačila by jedna? Nebo je to názorná demonstrace, že se LB a SB spojily? Nebo maj přebytek v kase či co?

Takže došla růžová krabička s bílou krabičkou uvnitř. Obsahem je devět produktů, z nichž pět je čistě sprchových a umývacích. Zvědavá jsem na sprchový gel Rituals, poněvadž můj kamarád tvrdí, že je na Rituals vyloženě závislý. A není gay a dokonce je to ajťák. To už je na pováženou, co? Tuhle magii musím rozluštit. Sprcháč od Palmolive z řady Mediterranean Moments s arganovým olejem (všechno je teď s arganovým olejem, všímáte si?) docela hezky voní a hodí se mi do sprchy po bazénu. Organický veganský šampon i+m se hodí tamtéž, bohužel voní po citrusech a to já nerada. Macadamia Natural Oil maska na vlasy bez parabenů mě zajímá a těším se, jak bude vonět a jak budou vlasy pak vypadat. No a pětici uzavírá ručně vyráběné bylinkové mýdlo Meduňka, které ovonělo celou krabičku. Bohužel, citrusově. Ech, neměli byste tam něco jinýho než citrusy? Třeba levanduli?

Zbylé věci jsou mi skoro všechny, slušně řečeno, k prdu.
Sada na obočí je mi s mým výrazným a tvarovaným obočím uplně k ničemu a černá fixa na linky Super Liner od L'Oréalu taky tak, linky si dělám v pastelových barvách. O fuchsiové rtěnce ani nemluvím. Další fuchsiová rtěnka... Z těch věčných fuchsiových rtěnek přibalovaných k různým akcím a balíčkům mám pocit, že se toho výrobce prostě potřebuje zbavit, páč to nikdo nechce. A jsem hluboce přesvědčená, že tahle barva sedí opravdu málokomu. Proč nepřibalí raději něco neutrálního?

Poslední záležitostí byly "polystyreny" s čokoládovou polevou a ty jsem hned vdechla. Okamžitá spotřeba, řekla bych.

Podtrženo sečteno, ne-e, kupovat boxíky opravdu nepotřebuju. Ale upřímně jim přeju, ať se jim daří, páč prorazit s čímkoliv novým bývá dost prekérka.
Tolik tedy od Kelišky, která se vrací ke svým oblíbeným značkám. Pápá.




Sada na obočí.








Žádné komentáře:

Okomentovat