středa 24. července 2013

Řehlovické proudění

Každoročně se do areálu bývalého pivovaru v Řehlovicích u Teplic sjede parta umělců, hodně Němci a Češi, ale i jiné národnosti a týden v areálu tvoří. Oficiální název je Proudění. A potom to vystaví.

Zúčastnila jsem se tenhle rok zábavné vernisáže, i když přiznávám, že tohle jsou umělci non plus ultra a často fakt nerozumím, co chtěli svým dílem říct. Ale to se mi stává i v galeriích a věřím, že nejsem sama.

Co čert nechtěl a já hloupá jsem dopustila, bylo vybití mýho digitálu v tu nejméně vhodnou dobu. Těsně před zahájením vernisáže. Bloody hell! M. mi vrazil do ruky svůj starý analog, sice stejné značky jako můj digitál, ale to mi prd pomohlo. Tak dlouho už jsem na manuál nefotila, až jsem se z toho orosila. Nakonec jsem nafotila víc, než celý jeden film, ale musím ho nejdřív nechat vyvolat.

Tak teď aspoň předkládám to, co jsem stihla nacvakat digoušem. Na fotkách paradoxně není ani jediný vystavovaný objekt, no vlastně akorát ta mozaika. Pokud ale něco vyjde na filmu, připojím to v nějakém z příštích postů.






Keramická opice z Řehlovic




2 komentáře:

  1. To mohlo být zajímavý :) Těším se na jeden z dalších postů (a na ostatní) :D :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, jsi milá, Chloe :) Doufám, že nějaký fotky vyjdou ;)

      Vymazat