pátek 19. července 2013

Praha

Přiznávám se, že jsem to nevymyslela, ale inspiroval mě plakát se siluetami New Yorku na Etsy a myslím, že těch plakátů s dominantami hlavních měst je udělaná už spousta. Těžko říct, kdo s tím přišel první. Možná, že už je na světě i pražský, ale já se po tom moc nepídila.

Nevybrala jsem ty nejvíc typické siluety, ale ty, co mě tvarově baví.

Dokážu si to představit na velkém plakátě, jako malý obrázek to nevynikne. Chce to minimálně alespoň A3, ale spíš víc.

Jako správný patriot se chystám i na dominanty Teplic. Možná to pošlu pak Kuberovi (teplický primátor). Hi hi.

 



Plakát, který mě inspiroval.

6 komentářů:

  1. Žižkovská věž mě tam baví.) Sice to není Tvůj nápad, ale provedení se mi zdá velmi originální:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, že se Ti to líbí. Já mám žižkovskou věž hrozně ráda, líbí se mi. A pořád lituju, že neprošla Kaplického knihovna, to by byla pecka.

      Vymazat
    2. dobrý nápad a suprový zpracování!! :) s tou knihovnou Kaplického souhlasím. Taky jsem tomu moc fandila a je škoda, že to nedopadlo...

      Vymazat
    3. Jsem moc ráda, že se Ti moje zpracování líbí, Georgie :). Děkuju! A co se týče knihovny, můžeme jen doufat, že až se jednou naskytne podobná příležitost, nebude na Magistrátu a ve Vládě sedět parta ********* jako tenkrát a vlastně i nyní...

      Vymazat
  2. Super! My se synem milujeme všechny věže a hlavně tu žižkovskou, ale chybí ti tam miminka 😀. Moc pěkný výběr, Emauzy se mi taky moc líbí a s knihovnou souhlas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miminka jsou super, ale vynechala jsem je, aby vynikl čistý tvar věže. A Emauzy mě tvarově naprosto fascinujou, ty dvě špičky mi připomínají rohy, což je pro klášter dost zvláštní spojení :)))

      Vymazat