středa 10. července 2013

Jeden letní den u nás na pražské dědině

U nás doma se pořád motají nějací psi, ačkoliv žádného doopravdy nevlastníme. Naše cestovatelké nadšení se s chováním pejska jaksi neslučuje, i když máme psy moc rádi. A tak čas od času pohlídáme někoho z nejbližší smečky psích kamarádů. A jsou to všechno takoví individualisté, že jim chci jednou věnovat samostatný post.

Tento týden a taky ten minulý u nás přebývá Česťa, pes mých rodičů a v podstatě můj další sourozenec, dalo by se říct. Mám jich teda už požehnaně (ale jedinej Česťa má čtyři nožičky). A protože je krásně, jsme často venku a tu je pár obrázků, které přiblíží léto u nás na konci světa, i když stále v Praze a kousek od metra.


Venku je horko a psi maj dost. Běhají jak o závod, Česťa za míčkem, Bandaska za hlínou (preferuje kameny, ale ty pak sní, takže se jí musí házet hlína). Míček jí nijak nezajímá. Česťa obalený trávou a bodlákama hledá často úkryt ve stínu křoví.



Po cestě kvetou vlčí máky...


A taky jsou tu třešně. Bude bublanina. Už se koupou, vyháníme červíky.


Když dojdeme domů, pes se natáhne jako lord na pohovku. Tam je jeho oblíbené místo s dobrým výhledem po bytě.


Když už ho to neba, zajde obhlídnout okolí na terasu, případně poštěkat kolemjdoucí nezbedníky. To má moc ráda naše sousedka. Bude to muset ještě pár dní vydržet, nezbedníků kolem našeho baráku chodí opravdu mraky.


Nakonec mám i já dost a (i když to nedělám často, to opravdu ne) odpadám na postel. Můj ochránce toho okamžitě využije, protože jinak se na postel nesmí. Jak jde ale o pohlídání dočasné paničky, zákazy jdou stranou, to se ví.


Tak to teď u nás chodí. Léto jako vyšité. A co vaše léto? Užíváte si nádherného počasí?

4 komentáře:

  1. Krásný momentky, my jsem teď taky hlídali pejska a obzvlášť Domi to strašně bavilo:) A taky s námi spinkal v postýlce, i když do ní jinak nesmí.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No upřímně, u nás žádný pes nesmí do postele jen díky mužově důslednosti :). Kdyby to bylo na mě, tak je do tý postele klidně pustim, i když bych si pak nadávala a pořád převlíkala postele. Před skoro deseti lety jsem měla argentinskou dogu a ta jinde, než v posteli nespala. A to i za tu cenu, že když se roztáhla, měla jsem co dělat, abych se tam vešla :))).

      Vymazat