čtvrtek 18. července 2013

Illustration Friday - Travel II

With a book in your hands you can travel whenever you want.
Pencil + digital colors.

Téma Travel se dá zneužít mnoha způsoby. Třeba takhle, s dívkou, co cestuje mezi řádky.
Proč jen ty ručně dělaný obrázky trvají tak strašně dlouho? Když si sednu ke grafice dělané v počítači, po intenzivně prosezených hodinách to mám většinou během dvou dnů hotové. Když začnu stínovat strom tužkou, trvá to celou věčnost. To si nestěžuju, mě to baví, jen jsou tu jisté rozdíly a já bych si asi nikdy nemohla vybrat mezi jedním nebo tím druhým, i když stylově je moje ruční práce a práce na počítači výrazně odlišná.

Barvy jsou dodělané na počítači.




A ještě jedna verze, noční, kterou jsem ráno zhodnotila jako poněkud odfláknutou. I když, teď už se mi zase nezdá tak hrozná.


2 komentáře:

  1. Podobné motivy se mi hrozně líbí! Hlavně, když tam někdo čte:) Moc pěkně to máš zpracované :)

    OdpovědětVymazat