úterý 23. července 2013

Folklór

Mám ráda tradiční výšivky, ať už ty z Moravy nebo odkudkoliv ze světa. Důkazem budiž moje ručně vyšívané šaty z Uxmalu z Mexika nebo vyšívaný polštářek z Ikei. Mám i tu jejich vyšívanou lampičku. A moc se mi líbí. Je to takové něžné.

Pondělek jsem věnovala právě výšivce, ovšem v digitální podobě. Mít čas na tu tradiční, tak se to i ráda budu učit, ale teď není ten správný čas. Tenhle obrázek je samosebou k prodeji na Fleru a můžu ho i na přání barevně sladit s interiérem. V tomhle je digitální grafika geniální a jedinečná. Zázraky na počkání!

Vedlejším efektem je folklórní pattern, který moc dobře vypadá na polštářku nebo obalu na mobil, které jsou k dostání na Society6. Každou poslední neděli v měsíci mívají dokonce poštovné celosvětově zdarma.









4 komentáře:

  1. Krásný a na mobilu to vypadá parádně. Já výšivky miluju, viz moje Goshico obsese.)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný, nedávno jsem objevila fotku z dětství, kde máme se ségrou podobně vyšívané jupky. Zdravím z ne-dokonalých:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Báro! Jupky musely být krásné, mě se to prostě moc líbí, a uplně nejvíc, když je to zakomponované do běžného života. Vyšívané taška nebo šaty, to je paráda :)

      Vymazat