pondělí 22. července 2013

Dyzajn Márket

Přátelé, jde do tuhého. Původně jsem plánovala jít prodávat na zářijový Dyzajn Márket, ale po odeslání přihlášky (minulý týden) mi velmi rychle z DM odpověděli, že jestli chci, můžu už na ten srpnový. Na ten, co se koná za necelých 14 dní (!). I když jsem byla trochu v šoku a nejistá, neváhala jsem ani chvíli a napsala, že do toho jdu. Jsem prostě taková. Taková střelecká. Jsem totiž Střelec. Ostatně, ono to koresponduje s celým mým životem, pořád se mi dějí takové věci. Věčně se dostávám do situací, u kterých se říká "Hodili mě do toho a plav!".

Já vlastně plavu hrozně ráda. Takže se těším strašně moc, protože vím, že to nějak zvládnu. Jsem ten typ, co se hroutí, až když je po všem.

Takže, konec keců a uvidíme se, doufám, na place u Národního. U mého stánku najdete vám známé grafiky ve velikosti A4 a některé v A3. Přijďte, klidně se ke mně hlašte, pokecáme.

Hlavně nepanikařit!



4 komentáře:

  1. Super:) Podle současných plánů bych měla být v Praze, takže když to víte, stavím se moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Když Ti to vyjde, určo se stav. Ráda Tě uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli mi to vyjde,
    přinesu ti tam šampus ... vychlazený, jasňačka!!! ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hééééj Rosičko, to by byla královská návštěva :)

      Vymazat