pátek 12. července 2013

Defender

Nedělám žádné obrázky, které by mohly případně potěšit i chlapa. Tak jsem se rozhodla zvěčnit auto svýho bráchy, který tu káru (přezdívám tomu tank) nade všechno miluje. Já třeba miluju kabelku Chanel a jednou si jí koupím. On měl vysněný tenhle nepohodlný kolos, který si nakonec i pořídil a dělá s ním psí kusy. Nutno objektivně podotknout, že ta kára má něco do sebe a její minimalistický design se mi moc líbí. A zevnitř je to ještě větší masakr. Jen to nejnutnější.

Takže pro tebe brácho a pro všechny, kdo maj rádi Defendery.


4 komentáře:

  1. Na auta ani trochu nejsem, ale tohle se mi líbí. Asi má fakt něco do sebe.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na auta jsem, to se přiznám, ale musí jezdit rychle, což není tenhle případ :D. Každopádně, brácha to označil za omalovánku (dva dny intenzivní práce, to potěší)... :D

      Vymazat
    2. Je starší, že jo? Starší sourozenci jsou totiž vždycky extrémně kritičtí.)

      Vymazat
    3. Kdepak, je mladší a k tomu příšerně drzej :D

      Vymazat