úterý 16. července 2013

Cukrárna Saint Tropez přes filtr

K svátku jsem dostala mimo jiné i tři dortíky z naší oblíbené cukrárny. Krom toho, že jde o prověřené dobroty, tak se chci spíš "pochlubit" jak činaně jsem vyzrála na svojí závist, kterou jsem chovala ke všem, kdo vlastní iPhone. Já jim totiž hrozně záviděla ty filtry ve fot'áku. Až tak, že jsem skoro zelenala závistí a nebyla jsem daleko od koupě iPhonu. Ale už jsem zachráněna, našla jsem volně ke stažení několik aplikací do Photoshopu, které tyhle filtry na fotky udělají taky. Jistě, mohla jsem se matlat s každou fotkou a k tomu filtru bych nakonec taky dospěla, ale hotová aplikace to VÝRAZNĚ zjednodušuje.

Tyhle efektní filtry obecně jsou tak trochu prasárna (věřím, že profi fotograf se jich přímo štítí), ale proč si občas nezpestřit fotoalbum něčím zajímavým, ne? Mně nejvíc dostal polaroidový efekt.





A nakonec to chudák odnesl i náš malý synovec... Doufám, že Mates ocení kreativní tetu. Třeba, až bude jednou svojí holce ukazovat, jak byl cute, když byl malej.


Žádné komentáře:

Okomentovat