pátek 26. července 2013

Chilli papričky

Na chilli papričky mě přivedla Iri z blogu Můj dům můj squat, které tímto děkuji a z naší vzájemné spolupráce, tedy z její vize a z mého umu vizi převést do digitálních křivek, vznikla následující dílka. Iri, která celý obrázek vymyslela, má nápis na míru podle svých představ a je jen její. Nápisy v těchto verzích už jsou poupravené a obrázky jsou k prodeji na Fleru. A taky budou samozřejmě na Dyzajn Márketu v sobotu 3.8.

Chilli papričky jsou zábavné, napadají mě už i další verze, co by se s tím dalo dělat, takže je možné, že se tu ještě někdy objeví.


Mezi finálním obrázkem s papričkami v pastelových barvách vznikl tenhle retro mezistupeň.




6 komentářů:

  1. Do digitálních křivek si to převedla bravurně, nemůžu se dočkat, až mi pastelový papričky ozdobí domov:* A moc se mi líbí ve verzi na polštářku na Society 6.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri, papričky jsou vytisknuté a musím říct, že vypadají opravdu báječně. I ráměček už mám. Stačí jen oříznout a už to bude! :)

      Vymazat
    2. Hurá:) Nevím, jestli je to i mým spolu autorstvím nebo prostě jen krásným provedením, ale normálně se na ně koukám, a mám strašně příjemný pocit. Umění dělá divy:)

      Vymazat
    3. Spoluautorství má určitě taky zásluhu na Tvých příjemných pocitech a já se tetelím blahem, že se Ti to líbí :)

      Vymazat