sobota 22. června 2013

Zmizet

Četli jste Zmizet od Petry Soukupové? Já jsem jeden zimní den začla a skončila druhý den odpoledne, jak mě to vzalo. Doporučuju.

Já teď taky mizím. Na Rhodos. Náš tradiční válecí týden u moře. Nic neděláme, jen jíme, plaveme a ležíme. Já čumím systematicky do blba, M. čte. Teda skenuje. Tomu se nedá říct čtení. Je moc rychlej.
Já si pokaždé beru knížku, případně učení (jsem velký optimista), ale ve skutečnosti málokdy něco přečtu. Radši poslouchám moře, pozoruju místní, ukládám si do hlavy obrázky a vůně, fotím.

A protože jsem magor, je dost možný, že se i z Řecka ozvu, když bude internet někde na blízku.

Tak zatím pa!

Puntíkované plavky Victoria's Secret a sovičková taška na pláž.

Banánové plavky taky z VS, korálky z Bijou Brigitte.

Ochranný krém na čumáček s faktorem 40.

Žvýkací bonbóny Chupa Chups (nejsou moc dobré).

Žabky s koženými řemínky Diesel a Astrid krém s faktorem 30 v akci (!) s mlékem po opalování.

6 komentářů:

  1. Pěkné veselé plavky máš ! :)


    Ať se ti tam líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :), veselý plavky já ráda aspoň není nuda ;)

      Vymazat
  2. Ty žbaky jsou krásný.) Parádně si to užijte i za ty, co letos moře neuvidí, tedy i třeba za mě, fňuk.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užíváme, užíváme ;). Žabky jsou z Fashiondays za pár babek. Občas se zadaří :).

      Vymazat
  3. Nadherna vybavicka! Ja letos taky more neuvidim :-(, ale normalne vozime tak 10 knizek, miluju cist na plazi pod slunecnikem na lehatku v Recku :-) a vstrebavat "slanou vuni prilivu". Preju krasnou dovolenou!!! A tesim se na posty z Rhodosu

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za pochvalu, co se týče plavek, už je nosím šesté léto a asi je už na čase si pořídit nový. Bude se mi po nich ale stýskat. :)
    Jinak moře je úžasně teplé, čekali jsme ledárnu a byli jsme příjemně překvapeni.

    OdpovědětVymazat