čtvrtek 20. června 2013

Society6

Na Society6 mě upozornil můj manžel a mě se to hned zalíbilo. Idea je jednoduchá a dává šanci každému. Jsou to webové stránky, které založili tři týpci v Kalifornii, na které můžete v hodně vysokém rozlišení nahrát svoje výtvory, z nichž jsou pak vytvořeny obrázky, tisky na plátno, polštářky, obaly na telefony, trička, mikiny, tašky... Oni vyrobí produkt s vaší grafikou nebo fotkou a pokud si to někdo koupí, tak zařídí zabalení a odeslání. Umělci pak odchází na účet provize.

Na těchto stránkách se prezentují tisíce umělců z celého světa. Je toho tolik, že pokud nebudete sami sebe nějak propagovat například linkem na svém fb účtu, na blogu, kdekoliv, kde to jde, tak s největší pravděpodobností zapadnete. Je to ale výborný nápad, takže i já to zkouším a protože jsem zvědavá, jak kvalitní jsou ty nabízené produkty, s největší pravděpodobností si něco objednám. Pokud byste se chtěli zůčastnit nákupu se mnou, můžeme se podělit o poštovné. A nemusíte chtít jen mojí grafiku (samozřejmě by mě to moc potěšilo), vyberte si klidně něco jiného, já to přežiju.

Vybrala jsem pár svých kousků na ukázku. Vypadá to fakt pěkně. Zbytek mých věcí najdete tu (za každým obrázkem se skrývají všechny produkty, které s ním lze objednat), není toho zatím moc, ale budu určitě přidávat. Fakt mě tahle záležitost baví.





6 komentářů:

  1. Tak to ti fandím, myslím, že tvé motivy mají šanci uspět. Sama bych si třeba to triko i tašku s cyklistkou pořídila, ale upřímně - to vysoké poštovné a ještě taxy, se mi nechce platit. To se výrobek opravdu prodraží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, je to primárně určené pro americký trh. Už delší dobu přemýšlím, že bych zkusila nechat udělat trička a tašky tady. O prázdninách bych si ráda našla čas na hledání nějakého vhodného výrobcem který to udělá pěkně. Pak to snad vyjde levněji :).

      Vymazat
  2. Dej určitě vědět! A nebylo by marné vybrat i jiný střih trička než ten klasický, větší výstřih, věčko nebo lodička, bez rukávů atd.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám dotaz, jsem na redbubble a ted zkouším society6, jenže jak nahrát nějakou univerzální velikost aby nemusel věc nahrávat jako tisk. Třeba chci dělat jen poštář a tisk vynbechat, jak na to????
    rostik924@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Rosťo, základní tisk nelze vynechat. To je podmínka. :)

      Vymazat